Ik organiseer elk jaar met mijn verjaardag een uitje ergens in het land, en dit jaar had ik bedacht om naar Batavialand te gaan (voor de duidelijkheid: dit gaat om het museum met het nagebouwde VOC schip, niet om de outlet die ernaast ligt
). Maar nu was ik daar een paar weken geleden en het deed een beetje 'doods' aan. Ik vond dat zelf niet erg, want ik was er toch alleen en ik kon me prima vermaken, beetje kletsen met de twee ambachtslieden die er wel waren was prima
. Maar het zou een beetje jammer zijn als ik daar met een groep heen ging en er dan weer zo weinig te beleven was. De rest van de groep heeft namelijk niet per se dezelfde fascinatie voor oude boten als ik, dus voor hen moet het echt een beetje leuk gemaakt worden
Daarom mijn vraag aan mensen die er bekend zijn: was het gewoon toeval (het was zomervakantie, het was bloedheet, iedereen zat op het strand of in Parijs bij de Olympische Spelen) of is het er elke zaterdag bijna uitgestorven? Want in dat laatste geval ga ik denk ik toch nadenken of het slecht-weer-alternatief niet sowieso een beter idee is.Wie helpt?
Fantastische vent!