Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Ponytante schreef:Leuk topic! Ik schreef vroeger voor een "vaste" jury en vond het erg leuk om bij andere stallen rond te neuzen. Ik zou vaker met die vriend meerijden als het kon.
Ellen_ov schreef:Kan een stal dan ergens melden dat er weer mest gehaald kan worden oid? Blijkbaar ook een verschil met de verse mest en de oudere mest? Zo van ‘alleen het voorste stuk oid ‘?
Suzanne F. schreef:Ik weet dat het toen gebracht werd naar CNC op de Moerdijk. Daar werd het verwerkt tot een grondstof voor de champignonteelt. Meestal werd er dan een vracht van deze grondstof mee teruggenomen en gebracht bij een kweker.
_xDyan schreef:Suzanne F. schreef:Ik weet dat het toen gebracht werd naar CNC op de Moerdijk. Daar werd het verwerkt tot een grondstof voor de champignonteelt. Meestal werd er dan een vracht van deze grondstof mee teruggenomen en gebracht bij een kweker.
Klopt helemaal!! Dat is nog steeds, alleen het mee terugnemen niet bij Kroon (volgens mij, in ieder geval niet altijd en toen ik mee was ook niet).
Suzanne F. schreef:_xDyan schreef:Klopt helemaal!! Dat is nog steeds, alleen het mee terugnemen niet bij Kroon (volgens mij, in ieder geval niet altijd en toen ik mee was ook niet).
Oké, ja dat was omdat het zonde is om ‘leeg’ terug te rijden natuurlijk. Dus werd er een vracht van dat spul mee teruggenomen.
Joltsje schreef:wat leuk TS.
en wat fantastisch hoe vol met passie als jij er over praat. terwijl het het werk van je partner is.
ik weet niet of ik wel zoveel over mijn man zijn werk kan vertellen haha
rien10 schreef:Leuk om te lezen.
Dat van dat wegzakken (nou ja, de angst voor het wegzakken van de chauffeur) herken ik. Helaas moest eens bij ons een ambulance in de rijbaan komen. De chauffeur durfde dat niet aan. Na enig aandringen reed hij met zijn ambu de baan in. Geen centje pijn uiteraard.
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, MariskadeJ, SuusvL en 6 bezoekers