Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Wpaard schreef:Hey. Heeft iemand hier ervaring met een cruise? Ik wil graag in oktober met mijn vriend op huwelijksreis op een cruise richting Engeland/Schotland. Graag voor minimaal 3 dagen en maximaal 5 dagen.
ikke schreef:Wpaard schreef:Hey. Heeft iemand hier ervaring met een cruise? Ik wil graag in oktober met mijn vriend op huwelijksreis op een cruise richting Engeland/Schotland. Graag voor minimaal 3 dagen en maximaal 5 dagen.
Waarom een cruise? Als in: wat wil je zien/doen op die cruise?
Wpaard schreef:ikke schreef:Waarom een cruise? Als in: wat wil je zien/doen op die cruise?
Ik durf niet te vliegen dus dat valt af. Daarom gekozen voor een cruise vakantie. Even het gevoel van weg zijn.
ikke schreef:Maar om de nachttrip naar Hull of Newcastle een cruise te noemen, zoals ze zelf graag doen, vind ik ook weer een tikkie overdreven. Ik neem dus aan dat dat niet is wat je bedoelt.
Wpaard schreef:Ik zoek een cruise naar engeland/Schotland. Weetniet welke aanbevolen wordt? Er is zoveel keus maar ook zoveel prijsverschil..
verootjoo schreef:Wpaard schreef:Ik zoek een cruise naar engeland/Schotland. Weetniet welke aanbevolen wordt? Er is zoveel keus maar ook zoveel prijsverschil..
Wil je gewoon met de boot naar de overkant of wil je daarheen en daar opstappen op een cruise?
Want naar Engeland varen duurt al een uur of 8 dus drie dagen lijkt me amper haalbaar.
Of bedoel je zoiets?
https://www.dreamlines.nl/cruise/bezoek ... l=17546534
Opstappen in Amsterdam en dan een paar havens in Engeland afvaren?
verootjoo schreef:Wpaard schreef:Ik zoek een cruise naar engeland/Schotland. Weetniet welke aanbevolen wordt? Er is zoveel keus maar ook zoveel prijsverschil..
Wil je gewoon met de boot naar de overkant of wil je daarheen en daar opstappen op een cruise?
Want naar Engeland varen duurt al een uur of 8 dus drie dagen lijkt me amper haalbaar.
Of bedoel je zoiets?
https://www.dreamlines.nl/cruise/bezoek ... l=17546534
Opstappen in Amsterdam en dan een paar havens in Engeland afvaren?
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Ladyson schreef:Standaad cruisekamers stellen in zn algemeenheid weinig voor, dus het is goed om daar rekening mee te houden. Wij hebben de kamer alleen gebruikt voor slapen en douchen.
Waar je rekening mee moet houden, is (afhankelijk van het vaarschema) dat je dus niet van boord kunt als je op zee zit, en het dan wel handig is als je het een beetje naar je zin hebt. Elke maatschappij heeft hierin zn eigen stijl en vormen van entertainment. Je hebt bijv maatschappijen waarbij je savonds in chique kleding wordt verwacht bij het diner, maar ook maatschappijen waarbij de obers op je tafel komen te staan om te dansen.
Cayenne schreef:Ik ben in mei met mijn moeder naar Newcastle geweest met zo'n "cruise".
En inderdaad, zo'n standaardkamer stelt echt niets voor. Ik werd er bijna claustrofobisch van
Het eten wel wel goed, maar ik zou het echt niet nog een keer doen. Zonde van het geld.