Willen jullie met mij mee denken?
Volgende week staat er eigenlijk een hele leuke trein vakantie op de planning! Een weekje/ca 10 dagen met de trein door Duitsland. Keulen heb ik geboekt 2 nachten, Bacharach al ook 2 nachten! Daarna op de bonnefooi. Heidelberg lijkt mij leuk! Rothenburg ob der Tauber ook! Ik heb er eigenlijk ontzettend veel zin in! Ik ga trouwens alleen!
Maar 9 mei ben ik gevallen en heb ik mijn enkel omgezwikt op vakantie. Inmiddels ben ik bij de orthopedisch chirurg geweest omdat de klachten aan bleven houden. De arts gaf aan overbelasting na te snel weer begonnen met sporten ed. Ik merk, nu ik minder doe, dat het echt wel beter wordt gelukkig! Maar dit weekend heb ik wat meer gedaan en vandaag toch weer meer last. Dat zet mij wel aan het denken. Ik ben een ontzettende natuur/wandel liefhebber! Ook stond eigenlijk een klettersteig op de planning. Maar ik merk dat ik er "stress" van krijg of dit lichamelijk wel verstandig is. Maar en nu?

Mijn optie 1 is: het doorlaten gaan en andere dingen dan wandelen/sportief bezig zijn in Duitsland doen. Alle tips zijn welkom! Een dagje sauna, naar een meer/zwembad. Of een fiets huren. Een stad bekijken lukt ook wel. Ik kan wel gewoon normaal lopen zonder pijn. Maar niet 10 km bergopwaarts zeg maar.
Optie 2: Alles annuleren, een vliegtuig boeken en naar een warm oord! Daar lekker op het strand rustig aan doen. Nadeel is wel dat dat natuurlijk veel duurder gaat zijn dan mijn vakantie nu!

Dit is natuurlijk een hartstikke luxe probleem en het is wat het is. Maar misschien hebben jullie nog leuke tips!