Ik ga op vakantie naar ... (tromgeroffel) het exotische Nieuwvliet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Ik ga op vakantie naar ... (tromgeroffel) het exotische Nieuwvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-24 22:47

:D :D :D

Vanwege een klein strandliefhebbertje hier toch maar geboekt in de Roompot voor eind augustus.
Maar zijn er nog uitstapjes in het binnenland aan te raden? We gaan er regelmatig al heen om een dagje op het strand te liggen en zijn er 2 jaar geleden geweest voor een week maar toen zo warm dat we niet van het strand af wilden haha. Nu gaat dat wel beter te doen zijn.

Groede (speeltuin bij de bunkers) kennen we, Cadzand vinden we al aardig aangerand door Belgische projectontwikkelaars, wat is er nog de moeite om te zien / bezoeken?

Oh ja, lokale lekkernijen testen is ook een topper. De eerste halte is sowieso de Heerenhoeve (Oostburg) om vla in te slaan. Nog tips?

Olikea

Re: Ik ga op vakantie naar ... (tromgeroffel) het exotische Nieuwvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-24 06:55

Niks mis met de zeeuws vlaamse kust.
Je kan een middagje naar de afslag, leuke minigolfbaan en speeltuin, lekker wandelen in het zwin is ook een optie, mooi gebied daar.

Ik hoor ook goede dingen over museum bizzarium in sluis. maar daar ben ik zelf nog nooit geweest.

Verder zeeuws vlaanderen in kun je ook Hulst nog bezoeken, zeker de moeite waard, een oude vestingstad.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 10:02

Sluis, erg gezellig en leuk.

Museum Bizzarium is gesloten.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 10:04

Neeltje Jans is een recreatiepark. Das echt leuk en interessant

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 10:22

Billy schreef:

Je moet alleen wel je eigen eten meenemen vinden wij na een paar dagen geleden geweest te zijn, wat een drama zeg om daar een broodje of iets te bemachtigen, pfffffft. Langzamer kan het echt niet := Was 1 mevrouw die goed haar best deed maar de rest stond ongeïnteresseerd te lanterfanten waardoor je in een half uur tijd een meter opschoof in de rij -O-

Bij warm weer kan het ook leuk zijn om naar de camping de Duinhoeve (in Burgh-Haamstede) te gaan, daar hebben ze een super leuk spetterpark waar je ook als gast van buiten in mag. Maar dat is wellicht wat ver vanaf onderin Zeeland.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 11:01

Er bestaat een leuke Facebookpagina die veel aanraders bijhoudt: “Zeeuws Vlaanderen op de kaart”. Deze wordt door een dorpsgenoot van mij bijgehouden en dat doet ze heel goed. Er bestaat ook een maps-link bij met adresjes: https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... 17177&z=14

Veel plezier alvast! :D En groetjes uit Oost Zeeuws Vlaanderen ;)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-24 14:29

pmarena schreef:
Billy schreef:

Je moet alleen wel je eigen eten meenemen vinden wij na een paar dagen geleden geweest te zijn, wat een drama zeg om daar een broodje of iets te bemachtigen, pfffffft. Langzamer kan het echt niet := Was 1 mevrouw die goed haar best deed maar de rest stond ongeïnteresseerd te lanterfanten waardoor je in een half uur tijd een meter opschoof in de rij -O-
.

Die ervaring hadden wij niet maar dat kan per dag verschillen natuurlijk. Ik wil in mijn vakantie er nog een keer heen, toen wij er waren was de hrlft dicht ivm corona