We wandelen redelijk veel, we gaan graag canitrailen en hebben hier dan ook een speciaal tuig en heupgordel voor. Zo ver onze ervaring met samen op tocht zijn.
Meerdaagse wandeltochten met bepakking is een nieuwe uitdaging voor mij. Ik heb het al wel eens gedaan vanuit 1 standplaats, maar dan neem je ook geen bepakking mee en lig je aan het einde van de dag weer in een normaal bed. Toch beviel het meerdaags wandelen en vele kilometers maken mij enorm.
En nu dus het idee van een meerdaagse trektocht. Waar begin ik? Hoe zorg ik er voor dat ik voldoende eten en drinken mee heb, niet alleen voor mijzelf, maar ook de hond.
Is er een mogelijkheid om bepakking te huren als je voor het eerst een meerdaagse gaat doen en je niet precies weet of je het daarna ook nog leuk vind. Haha.
Zijn er mensen hier op bokt die hier ervaring mee hebben? Wat zijn de absolute do's and don'ts? Het liefste zou ik zo minimaal bepakt mogelijk gaan, maar hoe minimaal kan ik gaan?
Voor een gewone vakantie ben ik er een ster in om chronisch te veel in te pakken, juist daarom lijkt mij dit zo'n boeiende uitdaging.
Het idee is om te starten met een tweedaagse over de Utrechtse heuvelrug.

Help a girl out!
Groetjes van mij en Duco