Parkeren trailer Twickel Delden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lumi

Parkeren trailer Twickel Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-24 09:15

Wij willen graag een route rijden van buitenrijden.nl in Twickel Delden.
Zij geven op hun kaart een parkeerplaats aan, maar die bestaat helemaal niet.
Ruiterenenmennen geeft op een ander punt bij de route een geschikte parkeerplaats aan, maar deze bestaat niet meer. Een paar honderd meter verderop is daar een parkeerplaats gebouwd, deze is echter niet toegankelijk voor trailers.

Ik ben dus opzoek naar waar ik de trailer wel kan neerzetten in die omgeving. Hoeft niet strak aan de route, een stukje ernaartoe rijden is ook helemaal prima.

Er is natuurlijk de officiële parkeerplaats bij het kasteel, maar ik kan er niet achter komen of het toegestaan is hier een trailer neer te zetten, en ik heb liever een parkeerplaats voordat we met paard daarheen rijden :+

Martine

Re: Parkeren trailer Twickel Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:46

Welke parkeerplaats geven ze aan en zou niet bestaan?

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 10:53

Aan de hamsweg een optie?
Daar parkeren veel wandelaars ook de auto. Opzich wel genoeg ruimte maar je moet ook rekening houden met bouwverkeer op dit moment.

Afbeelding
Edit: even foto toegevoegd voor het idee.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-24 14:14

Afbeelding

Bij knooppunt vier zou een parkeerplaats moeten zitten. Maar dat zijn allemaal zandpaden daar, dus je kunt daar nooit komen met trailer.

Ik heb inmiddels het bezoekerscentrum maar gebeld, en die geven aan dat je met trailer ook gewoon op de officiële parkeerplaats bij het kasteel mag staan. Had ik niet verwacht, maar is wel makkelijk :+

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 20:13

Ik weet niet hoe het nu is, maar in het hoogseizoen was het eerder altijd betaald parkeren bij het kasteel.
Er zijn in het twickel verschillende gratis parkeerplaatsen.

- veldweg rechts als je van Borne naar delden rijdt via de deldenerstraat.
- olde meulenweg. Is een ander deel van het twickel, maar veel (brede) zandpaden

Maar zo zullen nog wel meer plekken zijn. Ik heb vlak bij het bos gewoond, maar meestal gingen we op de fiets het bos in.