Hallo,We kunnen helaas niet meedoen met de Ramble Rallye autumn editie in september.Nu geeft organisatie aan dat ik de tickets het best kan verkopen op ticketswap.Alleen bestaat de ticket uit een 1e termijn en een 2e termijn. Dus men heeft voor 1 evenement de 2 tickets nodig.Ik ben beetje bang dat als ik ze seperaat plaats er 2 verschillende kopers komen en dan hebben ze beiden een halve ticket.Gezien de prijs vd complete ticket een ongewenste situatie waar ik misschien dan ook met een halve ticket blijf zitten.Weet iemand hoe ik dit anders kan regelen op ticketswap?Ticketswap is nergens bereikbaar voor.
Misschien de organisatie zelf even contacten met de vraag hoe zij denken dat dit moet via ticketswap?
maaaikkee schreef:Misschien de organisatie zelf even contacten met de vraag hoe zij denken dat dit moet via ticketswap? Heb ik uiteraard al gedaan. Maar nog geen reactie.
Enzo_Ollie schreef:Kan je de tickets in 1 pdf zetten? dan hoef je maar 1x een document op ticketswap te plaatsenDit lijkt mij het makkelijkste. Online zijn tools te vinden om pdfs samen te voegen.