Wij zijn in 2017 geweest en gaan de 17de weer (voor het concert van Coldplay).
Wat ik in ieder geval kan aanraden is Figmuller, ja kan daar echt zalige schnitzels eten (geen echte Wiener schnitzel, maar ze blijven zalig) en Cafe L' Europe, daar kon je in 2017 ook echt heerlijk eten.
heidy_wilco schreef:Iets wat nog niet genoemd is maar de moeite waard: Demel. Er is een rij als je daar wil eten, maar als je alleen wil kopen kan je zo naar binnen. Heerlijke chocolade, viooltjes in suiker (een favoriet van Sisi en van mij).
Oeh, die ga ik onthouden 
Katyatje schreef:Als je naar de rijschool gaat neem dan vooral een duurder ticket. Wij zaten helemaal bovenaan en dan kijk je net als een drone op de paarden neer. Ik vond er niet veel aan zo.
Verder vond ik gewoon wandelen in Wenen een hele ervaring want alles is daar zo machtig groot en imposant

Kasteel van Sisi en de tuinen vond ik erg mooi. En het schmetterlinghaus vond ik ook leuk. Klein maar even iets anders.
Wat voor een ticket had jij?
Wij hebben de tickets ruim van te voren geboekt, maar ik vond het maar verwarrend, in 2017 hadden wij de S VIP tickets en nu waren dezelfde kaarten (ik heb exact dezelfde plaatsen geboekt) in eens 5de rang of zo 
Ik ga daar echt heel slecht op dus ik heb mij echt moeten bedwingen om niet voor rang 1 te gaan.
Toen zaten we mooi, het zijn dezelfde plekken dus nu zullen we ook wel gewoon mooi zitten... Hoop ik