Gardameer, tripjes en parkeren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ellekebr

Gardameer, tripjes en parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-24 06:42

Wij zijn de komende twee weken op vakantie bij het Gardameer en ik ben op zoek naar leuke dagtripjes inclusief parkeertips. Ik heb al wat mooie strandjes gevonden, maar zie meestal geen/beperkte parkeerruimte of hele hoge tarieven (25€). Wellicht zijn er bokkers die tips hebben voor leuke stranden of andere plekjes waar je gemakkelijk kunt parkeren?

We zitten in de buurt van Desenzano / Sirmione, willen best een stukje rijden maar moeten dan uiteraard de auto wel kwijt kunnen!

TheNovelist

Re: Gardameer, tripjes en parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 07:33

Wij zijn een dagje naar Malsecine gegaan en daar zijn wij met een kabelbaan de berg Monte Baldo op gegaan! Dat was wel een super leuke ervaring. Super mooi uitzicht op 1800 meter hoog. Ook kon je daar heerlijk wandelen.
Is wel een uurtje rijden voor jullie. Wij zijn erheen gegaan met een boot, dus geen idee hoe het met parkeren zit. Zijn wel verschillende parkeerplaatsen in Malsecine zelf zag ik.

time flies when you throw a clock

Sanne_zepp

Re: Gardameer, tripjes en parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 09:16

Wij zaten vorig jaar vlakbij Salo, heel leuk dorpje! Mooie boulevard langs het water, leuke winkeltjes en restaurants. Niet te druk dus vond het echt een aanrader.
We parkeerden bij een grote parkeerplaats/garage bij de supermarkt Italmark (Via Giovanni da Ulma). Vanuit daar loop je zo naar de boulevard en haven. Parkeren was daar ook niet duur, en volgens mij was er korting (of 2u gratis ofzo) als je bij de supermarkt wat koopt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie