Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura_1986 schreef:Duiken kost een hoop. Je kunt een try-dive doen, een duik om te zien wat je ervan vindt. Dat kost op Bonaire rond de 100 dollar. Daar zit je uitrusting en begeleiding bij in. Een open water cursus, waarbij je dus een brevet haalt, kost rond de 450 dollar. Daarna kun je nog meer cursussen doen.
Of heb je al een brevet, want dan wordt het weer anders. Met een buddy kun je dan zelfstandig gaan duiken op Bonaire. Dan heb je lucht, lood en evt een duikuitrusting nodig, als je die niet hebt.
Sassy4barrel schreef:Laura_1986 schreef:Duiken kost een hoop. Je kunt een try-dive doen, een duik om te zien wat je ervan vindt. Dat kost op Bonaire rond de 100 dollar. Daar zit je uitrusting en begeleiding bij in. Een open water cursus, waarbij je dus een brevet haalt, kost rond de 450 dollar. Daarna kun je nog meer cursussen doen.
Of heb je al een brevet, want dan wordt het weer anders. Met een buddy kun je dan zelfstandig gaan duiken op Bonaire. Dan heb je lucht, lood en evt een duikuitrusting nodig, als je die niet hebt.
De try out heb ik al gedaan en wil dit najaar dan in Nederland m’n brevet halen
Maar ik dacht volgend jaar dan een vakantie te doen waar ik veel / vaak kan duiken / ervaring opdoen zonder zelf gelijk de hele uitrusting te kopen.
Bij TUI bieden ze dit wel aan. Met hotels met duikbegeleiding erbij maar alles is excl en ze kunnen me niet zeggen wat het kost want dat moet ik daar ter plekke boeken en afrekenen maar ik wil wel graag van te voren weten wat ik ongeveer kwijt ben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers