Ik zit op het moment in een bnb in Zwitserland.
Een prachtige omgeving. Maar helaas kunnen we niet buiten zitten en dat terwijl de vakantie hier om draaide. Lekker buiten bij het huisje en niet veel weg hoeven met te auto.
Mijn oog viel op een redelijk mooie bnb. Goede reviews dus ik dacht intressant.
Na een aantal dingen besproken te hebben met de Franstalige bnb houder heb ik het geboekt.
Eenmaal bij het huisje , het ziet er echt leuk uit.
Alleen die mooie fotos van het terras dat erbij zit is nu niet te gebruiken. Door allemaal vogelpoep, ook is er een terrasje onder een overkapping en hier zijn de zachte kussens op de stoelen blijven liggen wat ook helemaal onder de poep zit.
Als we buiten zitten is er een enorme plaag vliegen die op je af komen. Kortom je zit dus vooral binnen. Er is 1 vaatdoekje , het lijkt me vies om het terras tafel en bank schoon te maken hiermee.
Deze bnb houder heeft nog een bnb direct naast de onze.
Wist ik overigens niet, en werdt vertelt pas in het boekje. Dus we waren nogal verbaasd dat er mensen zomaar voor het raam langs liepen. (Tot we het dus lazen)
Is natuurlijk niet erg. Ik merk alleen wel dat hun 'goedkopere' bnb veel fijner is dan de onze. De kunnen wel gewoon buiten zitten en hebben een parasol tegen de zon.
En wij alleen een parasol poot.
We reizen nu maar vooral veel met de auto zodat we niet binnen zitten. Maar dit is niet hoe ik mijn vakantie had voor gesteld. Op de fotos leek het zo mooi allemaal.
In de avonden wordt het huis heel koud. In het boekje staat dat we de haart lekker mogen gebruiken en vooral veel hout erin mogen steken.
Maar in het glas van de haart zitten veel scheuren en de buis waar het rook doorheen gaat zit helemaal los. Dat rook gaat zeker in het huisje terecht komen. Dus ook hier kunnen we helaas geen gebruik van maken

Overdag is het in het huisje warm, maar de ramen kunnen ook niet open vanwege vliegen.
Het huis verder ziet er prima uit.
Maar wat verwachten jullie van een bnb?
Wij betaalden 700,- voor 5 dagen.
De host reageert heel langzaam of niet.