Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Omgeving Ommen is heel erg mooi wandelen. Vind ik zelfs mooier dan de Veluwe (woon ik nu, Ommen kom ik vandaan).
Weet zo even geen kleinschalige camping uit m’n hoofd. Maar je kan zoeken op: Den Ham, Beerze, Eerde, Arrien.
Paloedie schreef:Wauw, bedankt voor alle mooie tips, ik ga er vandaag even goed naar kijken!
ik ben op dit moment geen lid van het Groene Boekje o.i.d., ik heb namelijk nog maar een enkele keer in Nederland op een camping gestaan en dat was dan vanwege een speciaal programma. Verder heb ik altijd het geluk gehad dat mijn ouders een heerlijk privé kampeerplekje hebben:
[ [url=m/hEZYSD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xUGmtt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w53hPe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/v39oou.jpg]Afbeelding[/url] ]
De meest luxe voorziening daar is de schep, voor als je de bosjes in moet. Eerder stond mijn tentje daar gewoon de hele zomer en ging ik erheen als ik daar zin in had, maar afgelopen paar jaar vind ik dat in mijn eentje toch wel spannend.
Op dit moment wil ik heel graag even weg omdat ik de afgelopen weken lastig werd gevallen en in de gaten werd gehouden, dus even naar een plek waarvan diegene niet weet dat ik daar kan zijn, even niet hoeven checken welke auto's er langs komen, even resetten. Dit is dus denk ik niet het moment om in mijn eentje in the middle of nowhere te gaan staan. Dan word het angst+angst=....
Vandaar voor nu de keuze om een camping op te zoeken, of in elk geval een plekje bij andere mensen in de buurt. Paal/bivak valt dus sowieso af. Aan een wc en douche heb ik geen hekel, maar kindervermaak, wellness en allerlei andere luxevoorzieningen zijn gewoon niet nodig.
Misschien kan dit topic ook als inspiratie dienen voor anderen
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Naskur11 en 10 bezoekers