Begin dit jaar heb ik mijn relatie verbroken en sindsdien woon ik weer thuis. De rust is nu weer teruggekeerd en ik ben er nu klaar voor om mooie reizen te gaan maken. Al heel lang wil ik een mooie hike maken, het liefst alleen, maar ik ben onervaren en toen kwam ik bij het concept huttentochten uit waarbij je met een gids (5 of 7 dagen) gaat hiken. Dit lijkt me echt onwijs gaaf om te proberen dit jaar.
Nu ben ik wel wat sites tegengekomen maar het is net niet wat ik zoek. Ik kwam op Instagram laatst een filmpje tegen van een vrouw die gids is en tochten organiseert. Uiteraard ben ik dit bericht kwijt geraakt en kan ik het niet meer terug vinden. Maar er zullen vast nog wel meer van dit soort mensen te vinden zijn. Ik weet dat er ook reisbureau’s zijn die dit organiseren, maar juist het kleinschalige lijkt me wel wat.
Ik wil de eerste 2 weken van september vrij nemen, de eerste week wil ik dan gaan hiken en de tweede week gebruiken om nog een beetje vakantie te vieren. Ik ga met nog iemand samen (ik ben halverwege de 20 en de ander begin 30) en het lijkt me leuk als de groep een beetje in dezelfde leeftijdscategorie valt.
Wie kan me aan een leuke reis helpen?