Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sky_As schreef:met hoeveel personen wil je het vieren? want er zit natuurlijk nogal verschil in wt je kunt gaan doen met 2 personen of met 20 personen
Sky_As schreef:dat klinkt wel leuk ja! anders kom je idd al snel uit bij een boottocht of iets, maar kan me voortellen dat je de kosten ook een beetje binnen de perken wilt houden voor iedereen
senna21 schreef:Ik vind eigenlijk dat wanneer je wordt uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje, de gastgever ook de kosten voor haar/zijn rekening neemt...tenzij het iets heel bijzonders is. En in dat uitzonderlijke geval zou ik dat vooraf overleggen of dat voor mijn gasten geen probleem is.
senna21 schreef:Ik vind eigenlijk dat wanneer je wordt uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje, de gastgever ook de kosten voor haar/zijn rekening neemt...tenzij het iets heel bijzonders is. En in dat uitzonderlijke geval zou ik dat vooraf overleggen of dat voor mijn gasten geen probleem is.
Qerty schreef:Ik denk dat het er heel erg aan ligt in hoe TS haar vrienden / familie hiervoor uitnodigt, maar ik zou het niet heel raar vinden als ik een berichtje krijg met de strekking 'Ter gelegenheid van mijn verjaardag wil ik graag met een groep leuke mensen een moordspel doen. Ga jij mee? De kosten zijn 35,- pp. Na afloop nodig ik jullie uit voor een door mij verzorgde bbq in de tuin.'
Dat je uitgenodigd wordt betekent toch niet dat je moet komen? Ik hoop vooral dat mensen voor wie mijn uitnodigingen als een straf voelen ook de ruimte voelen om thuis te blijven. Dat lijkt me voor niemand leuk.
En er is toch nergens gezegd dat je dan ook nog een cadeau moet mee nemen?
Sky_As schreef:ahhh dan klinkt het al logischer! wel leuk dan als je dat met alle vrienden op die manier doet (voor mij zou het niks zijn al die verplichtingen)...hihi
Klinkt alsof je de dag al gepland hebt, dus veel plezier!
Gebruikers op dit forum: Ann, HarmanyL, manonutjuh, Vitas en 9 bezoekers