Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Em_ schreef:Fietsen door de duinen, naar Vlissingen, strand Dishoek (grote schepen vlak langs het strand kijken), Middelburg (Reigerstraat, fotogeniek smal straatje met leuke versiering). En wellicht is er ergens een wedstrijd ringsteken in de buurt, daar zou ik dan zeker heen gaan om te kijken!
Dimphyl schreef:Ik zou ipv ponyhof kijken naar de ijslander in biggekerke!![]()
Verder, als het je interesse is, de bunkers in zoutelande zijn open op bepaalde dagen, ingericht als museumpje.
Vergeet vooral alle leuke winkeltjes nieten het uitkijk punt aan t eind vd dijk (bij de strandtent aan de kant vd kerk) is ook altijd leuk!
Afhankelijk van wat je wil eten, kun je eigenlijk overal wel terecht, leukste is toch met uitzicht in een van de strandtenten.
Alvast veel plezier in onze mooie omgeving. Mocht je nog parking zoeken (zal je anders vast wel bij je accommodatie hebben) mag je me altijd PB sturen.
*edit en natuurlijk de toeristen markt op dinsdag
cent schreef:Em_ schreef:Fietsen door de duinen, naar Vlissingen, strand Dishoek (grote schepen vlak langs het strand kijken), Middelburg (Reigerstraat, fotogeniek smal straatje met leuke versiering). En wellicht is er ergens een wedstrijd ringsteken in de buurt, daar zou ik dan zeker heen gaan om te kijken!
Thanks! Dat smalle straatje in Middelburg gaan we zeker er bij pakken! We gaan van maandag tm vrijdag denk niet dat er doordeweeks wedstrijden zijn daar?
_AB_ schreef:Uit eten bij de Babbel!
https://www.eetcafedebabbel.nl/
Wij vonden Zierikzee ook leuk om even heen te gaan:)
musiqolog schreef:[knip]
Maar eh... Veere nog niet genoemd? Dat is toch echt niet te missen. Zo'n klein stadje met een zeldzaam ongeschonden aanzicht, ideaal om met de fiets te doen. Ja, het is er 's zomers megadruk, maar al die anderen zijn er niet voor niets zal ik maar zeggen!
[knip]