Heeft iemand tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Lekker thuisblijven.
Dat scheelt enorm in gedoe.
We hebben een nieuw klimaat, je kunt in Nederland erg goed wandelen in de zon. Ginkelse heide, Utrechtse Heuvelrug, Meyendel, Quackjeswater, Mariapeel - en de lijst is langer.
Je kunt hier uitstekend uitstapjes maken. Van Autotron tot Vlindertuin tot Belastingmuseum, het Planetarium van Eysse Eysinga, langs Leidse hofjes of de nieuwbouw van Rotterdam.
We hebben een nieuw klimaat, je kunt in Nederland erg goed wandelen in de zon. Ginkelse heide, Utrechtse Heuvelrug, Meyendel, Quackjeswater, Mariapeel - en de lijst is langer.
Je kunt hier uitstekend uitstapjes maken. Van Autotron tot Vlindertuin tot Belastingmuseum, het Planetarium van Eysse Eysinga, langs Leidse hofjes of de nieuwbouw van Rotterdam.
Fitzroy schreef:Nee, dagjes uit is geen gedoe![]()
Verder sluit ik me bij Urbanus aan.
Is het eind deze maand geen meivakantie? Misschien iets om rekening mee te houden. Vliegen vanaf Duitsland / België kan dan goedkoper zijn. Ik zou zelf nog niet zo snel naar Griekenland gaan. Nog te onbestendig.
Misschien naar de Canarische eilanden?
Furst schreef:Fitzroy schreef:Nee, dagjes uit is geen gedoe![]()
Verder sluit ik me bij Urbanus aan.
Is het eind deze maand geen meivakantie? Misschien iets om rekening mee te houden. Vliegen vanaf Duitsland / België kan dan goedkoper zijn. Ik zou zelf nog niet zo snel naar Griekenland gaan. Nog te onbestendig.
Misschien naar de Canarische eilanden?
Dan heb je wel meer budget nodig, voor de Canarische Eilanden
Earth schreef:Furst schreef:
Dan heb je wel meer budget nodig, voor de Canarische Eilanden
Valt mee hoor, ik vind tickets voor €400/500.- pp en dan vind je prima een hotel/appartement voor €500.- voor een week. Dit geldt sowieso voor La Palma en Gran Canaria.