Aangezien we paarden (en andere dieren) aan huis hebben is het altijd wel een organisatie om ons een paar dagen vrij te plannen en kunnen we dus ook geen week of langer weg. Maar, de ervaring heeft me geleerd dat we met een dag of 5 a 6 ook heel tevreden zijn en altijd met een portie leuke ervaringen en nieuwe energie weer thuis komen.
De afgelopen jaren ging de reis naar: zwarte woud, Terschelling, België, Harzgebergte. Allemaal bestemmingen die goed te doen zijn met de auto (vanuit Groningen). Dochter wil niet vliegen, dus we blijven een beetje gebonden, maar er is ook genoeg te zien en beleven op deze manier.
Nu heb ik voor dit jaar de opaalkust (noord Frankrijk) in gedachten. Op de plaatjes lijkt het mij wel een mooie omgeving en als het weer een beetje meewerkt is een vakantie bij het strand ook wel weer leuk.
Maar.. wat zijn nou echt aanraders om te doen, bekijken, beleven in die omgeving en welk plaatsje is leuk om iets te boeken? Ik zat te denken aan een appartementje via bookings, dat heb ik vaker gedaan en bevalt eigenlijk altijd goed. Kom maar door met jullie ideeën