We willen graag in de zomervakantie 10-14 dagen op vakantie. Na de laatste jaren vooral nederland en 2 vliegvakanties willen we nu graag met de auto de grens over. Duitsland, Belgie, Denemarken, Oostenrijk lijkt ons allemaal leuk. De afstand maakt niet heel veel uit, wat wel belangrijk is is dat we onderweg de auto kunnen laden aangezien we elektrisch rijden. Ik weet dat Duitslands over het algemeen goed te doen is qua laadpunten maar van de andere landen zo geen idee.
We zoeken dus een leuk vakantiepark. Ik heb wel wat dingen van landal en center parcs gevonden (al krijgen vrijwel alle center parcs parken dramatische reviews op andere sites dus daar twijfel ik wat over) maar voor mijn gevoel mis ik op deze manier heel veel leuke dingen die niet onder de grote organisaties vallen. Onze eisen zijn een 4-6 persoonshuisje waar honden toegestaan zijn, een leuk zwembad op of dichtbij het park (hoeft niet per se subtropisch, lekker duiken en met een balletje gooien is ook leuk) en een leuke speeltuin.
We zijn met zijn 3-en (waaronder onze dan zo goed als 7-jarige dochter) en 2 honden. Het zou fijn zijn als er rondom het park al fijn gewandeld kan worden aangezien onze oudste hond 12 is en we dus niet altijd ver willen.
Leuke uitstapjes in de omgeving zijn een pre. Kastelen, leuke stadjes, een mooi museum, een dierenpark, dat soort dingen.
Mocht ik nog iets vergeten zijn, vraag vooral