Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thequeensmum schreef:Even googelen en de conclusie is: warme kleding en zeker de regenkleding niet vergeten.
T shirtje zou nog weleens kunnen met wat geluk in de middag, maar reken niet op warm en uitsluitend zonnig weer
Mag ik vragen hoe jullie tot deze keus zijn gekomen?
Ineke2 schreef:Reken niet op zomerweer in elk geval dus kleed je in laagjes. Zo kun je s’middags eventueel iets uitdoen en s’avonds weer aan.
Ntlie_ schreef:Ik ben een keer in januari geweest. Zomerjasje mee en wat shirts + vestjes. Over het algemeen was het niet heel warm, maar in het zonnetje was het vestje echt overbodig.
Verder was het best een beetje een dood eiland toen wij er waren, hoop voor je dat het in februari al wat anders is… Wel mooie plekjes gezien overigens, dat blijft het hele jaar door hetzelfde natuurlijk.
Romy_Stn schreef:Ntlie_ schreef:Ik ben een keer in januari geweest. Zomerjasje mee en wat shirts + vestjes. Over het algemeen was het niet heel warm, maar in het zonnetje was het vestje echt overbodig.
Verder was het best een beetje een dood eiland toen wij er waren, hoop voor je dat het in februari al wat anders is… Wel mooie plekjes gezien overigens, dat blijft het hele jaar door hetzelfde natuurlijk.
Dood als in niks te doen of gewoon weinig toeristen? Want als t weinig toeristen is vind ik het totaal niet erg maar als t dood is als in niks te doen baal ik wel een beetje..