germie schreef:Mijn camera voor onder water. Zo'n snorkelmasker is niet altijd even veilig overigens, je hebt veel dode ruimtes, dus je kunt een CO2 probleem oplopen. Ook kun je er niet mee naar beneden. Dus je kunt beter een los masker en een losse snorkel kopen. Veiliger, en leuker.
Maar zonder mijn camera voor onder water heb ik geen vakantie. Dat is absoluut noodzakelijk.
Ja ik wil dus ook een onder water camera maar dan moet ik nog even sparen voor de volgende vakantie
Welke heb jij?
We houden het altijd in de gaten met het masker, maar we gaan niet dieper onder water dus dan gaat het eigenlijk altijd wel goed.
Die packing cubes twijfel ik ook over, maar dat is wel ideaal eigenlijk want onze koffer is altijd, hoe je het ook probeert netjes te houden, een paasei
@Roosch graag gedaan
@Gerlieke dat doen wij ook, maar voor de lange vakanties laten we het een keertje wassen, zo hoeven we niet voor 3 weken ondergoed mee te nemen en andere kleren 
@Snippergroen, ik doe ook altijd wat in mn in handbagage voor de zekerheid
Gelukkig nog nooit een koffer te laat gehad oid, maar ik moet het niet jinxen
Wij hadden dit jaar op onze rondreis door Zuid-Duitsland ook van die 'turkentassen' mee. Dus van die grote gestreepte tassen. (Wij noemen dat Turkentassen omdat we vroeger bij de Zwarte markt woonden en iedereen liep altijd met die tassen, vandaar
)