Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:dat is ook een idee, maat dat hebben onze beide ouders niet, dus wordt lastig.Wij hadden de creditcard van mijn ouders geleend en konden met de creditcard zo alle rijen voorbij rijden bij de tol. Later gewoon via iDeal overgeboekt wat er was afgeschreven.
Ging echt top. Die tolbadge is ook handig, maar niet als je maar één keer naar Frankrijk gaat, die koop je naar mijn idee wel voor meerdere jaren.
Celebi schreef:Een must? Nee. Heel handig? Ja! Ideaal om zonder stoppen door sommige poortjes te kunnen rijden.![]()
Geen creditcard is trouwens ook geen probleem, die hebben we ook nooit gehad. Enige nadeel daarvan is dat je vaak niet op de bonnefooi bij campings en hotels kunt aankloppen omdat dat vaak allemaal op creditcard gaat. We hebben wel eens met een paar puppy ogen het uiteindelijk met een bankpas ergens mogen betalen, maar veelal hebben we toch maar gewoon op voorhand of onderweg ergens online iets geboekt om dat probleem te vermijden.
Melia schreef:Renee1991 schreef:dat is ook een idee, maat dat hebben onze beide ouders niet, dus wordt lastig.Wij hadden de creditcard van mijn ouders geleend en konden met de creditcard zo alle rijen voorbij rijden bij de tol. Later gewoon via iDeal overgeboekt wat er was afgeschreven.
Ging echt top. Die tolbadge is ook handig, maar niet als je maar één keer naar Frankrijk gaat, die koop je naar mijn idee wel voor meerdere jaren.