Wat doen omgeving Benoordenhout Den Haag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Wat doen omgeving Benoordenhout Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-23 01:16

Wie is er bekent in deze omgeving?

Ik heb dinsdagmiddag twee afspraken staan. In de tussentijd heb ik ongeveer 1,5 u vrije tijd.
Wat is er in de buurt, qua winkels, wat de moeite waard is en waar ik me even kan vermaken?
(Heb nog wat sinterklaaskadootjes nodig ;) )

Ik weet dat het centrum op maar een paar kilometer afstand is maar daar vind ik de tijd te krap voor.

DieL_Zor

Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 04:40

Benoordenhout ligt tegen het centrum aan en ben je echt zo. Als je echt wilt shoppen zou ik toch daarheen gaan. In Benoordenhout zelf ben ik niet bekend genoeg qua winkels, dus kan ik helaas geen tips voor geven. Mocht je tussendoor even een frisse neus willen halen kan ik in ieder geval landgoed/park Clingendael aanraden. De Japanse tuin is niet open op het moment, maar het landgoed zelf is prachtig.

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-23 11:52

DieL_Zor schreef:
Benoordenhout ligt tegen het centrum aan en ben je echt zo. Als je echt wilt shoppen zou ik toch daarheen gaan. In Benoordenhout zelf ben ik niet bekend genoeg qua winkels, dus kan ik helaas geen tips voor geven. Mocht je tussendoor even een frisse neus willen halen kan ik in ieder geval landgoed/park Clingendael aanraden. De Japanse tuin is niet open op het moment, maar het landgoed zelf is prachtig.

Wandelen is ook een goede optie. Ik hoop dat het weer het toelaat :j
In de binnenstad kom ik regelmatig voor mijn werk. Ik had gehoopt dat er in het Benoordenhout wat leuke winkeltjes of straatje zou zijn waar ik even lekker zou kunnen struinen.

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Re: Wat doen omgeving Benoordenhout Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-23 19:14

Verder misschien nog iemand een leuk idee in de buurt?

Dyanne_z

Berichten: 408
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:40

https://vanhoytemastraat.com/

Hoytemastraat is best leuk. Kleine winkeltjes.
Kun je prima ook een broodje bestellen
Vlakbij een rondje haagsche bos

prompter

Berichten: 11160
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Wat doen omgeving Benoordenhout Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 19:48

Je zit ook vlakbij de Waalsdorpervlakte, al zal je dat niet in anderhalf uur redden denk ik. Maar de chique van Hoytemastraat is erg leuk om eens te bekijken :)