Ik ben druk op zoek naar een leuk(e) accomodatie/hotel, en tips & tricks wat betreft het daar zijn. Ik had gehoopt dat misschien Bokt nog wel wat leuke tips zou hebben, dus bij deze.
*Mocht iemand een leuk hotel of appartement weten voor ongeveer max 700 voor 3 nachten (als het een hotel is graag inclusief ontbijt). Ik heb via Booking wel wat hotels op het oog, en wil bij AirBnB ook nog even gaan kijken of er misschien een leuk appartement tussen zit - wat voor mij stiekem zelfs voorkeur heeft zodat we aparte slaapkamers hebben, lol. Met een hotel zoek ik een kamer welke de optie heeft voor twee 1 persoonsbedden. M'n schoonmoeder is ondertussen 71 jaar, en ondanks dat ze nog zeer goed ter been en actief is, is reizen met OV en een beetje centraal liggen met slaapplaats wel zeer gewenst, want ze is geen city trips gewend en wel sneller moe van activiteiten

*Verder zijn tips wat betreft OV ook altijd welkom. Is het reizen daar met metro vergelijkbaar als in steden zoals Parijs/London, enz? Of is bv. met de bus handiger? Ik ben er zelf nog nooit geweest, en heb me er nog niet goed in verdiept ook. Steden zoals London, Parijs e.d. kan ik me altijd prima redden in ieder geval.
*Tips wat betreft Sightseeing & Eten mogen ook deze kant op komen - schoonmoeders is Vegetariër maar da's niet perse iets om rekening mee te houden want ik ga er vanuit dat elk restaurant wel een Vega optie heeft normaliter. Uiteraard zijn er dingen welke we beiden wel willen bezichtigen qua sightseeing, maar soms helpt het toch om de input van anderen te krijgen.
Ik moet het vliegen nog even gaan uitzoeken wel. Nog geen idee vanaf welk vliegveld er naar Rome gevlogen word en wat de prijzen onderling zijn voor die periode. We hebben de opties uit Brussel, Eindhoven, Köln en Düsseldorf. Daar ga ik me zo even voor zitten om uit te zoeken.
Anyway… Do’s/Dont’s in Rome?
Ik hoor ze graag