Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik denk alle steden binnen Europa? Parijs, Berlijn?
Ik zou zeggen, Berlijn. Historisch, gezellig, niet duur.
Exitium schreef:Ik heb een paar jaar terug een road trip door Ierland gedaan. Eerst een paar dagen Dublin, daarna via o.a. Hill of Tara en Clonmacnoise overgestoken naar Galway, toen via Cliffs of Moher, Limerick, Dingle Peninsula, Ring of Kerry en Mizen Head naar Cork gereden, en vanaf Cork door Ierland (Rock of Cashel, Kilkenny, Glendalough) uiteindelijk overgestoken naar Dublin om het vliegtuig naar huis te pakken. Was een heerlijke vakantie, heel veel groen en mooie natuur, aardige mensen en ik had heel veel geluk met de B&B's die ik uitgekozen had
[ [url=m/k5Qz5P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/efPET6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ymd5db.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rrO0Wc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SI1myS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leandra schreef:Exitium schreef:Ik heb een paar jaar terug een road trip door Ierland gedaan. Eerst een paar dagen Dublin, daarna via o.a. Hill of Tara en Clonmacnoise overgestoken naar Galway, toen via Cliffs of Moher, Limerick, Dingle Peninsula, Ring of Kerry en Mizen Head naar Cork gereden, en vanaf Cork door Ierland (Rock of Cashel, Kilkenny, Glendalough) uiteindelijk overgestoken naar Dublin om het vliegtuig naar huis te pakken. Was een heerlijke vakantie, heel veel groen en mooie natuur, aardige mensen en ik had heel veel geluk met de B&B's die ik uitgekozen had
[ [url=m/k5Qz5P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/efPET6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ymd5db.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rrO0Wc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SI1myS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ierland staat al een hele tijd op mijn bucketlist maar dan met het gezin. Het ziet er wel echt prachtig uit!
Lijsken schreef:Berlijn is een aanrader als je niet te ver wilt (prima treinverbinding!) en ook relatief goedkoop.
Iets meer out of the box: Brighton! Hele leuke hippe stad, aan de kust en met het OV zit je zo in prachtige wandelgebieden.
Wil je iets heel anders en is budget minder belangrijk dan is IJsland echt een aanrader!
Chanen schreef:Vlak voor de coronapandemie losbrak ben ik een midweek naar Lissabon en Sintra geweest. Goed te bereizen, volop cultuur, maar ook natuur en heerlijk eten. Zelfs nog bij toeval in een piepklein restaurantje terecht gekomen waar iedereen ontzettend openhartig en vrijgevig was. Uiteindelijk zelfs nog met de volledige groep op de foto geweest. Zou even moeten terugzoeken waar dat was, maar de sfeer was echt fantastisch.
Colaaa schreef:Wenen!![]()
Dit jaar ook voor het eerst in mijn eentje op citytrip geweest, naar Wenen!
Wát een prachtige stad, veilig, super aardige mensen, geweldig openbaar vervoer.
Genoeg te beleven! Qua 'nachtleven' is het niet heel bruisend, maar gewoon gezellig.
Het prater is een grote aanrader, mijn ogen uitgekeken daar!
Absolute aanrader! Zelf was ik er 4 dagen, maar had prima nog 1 of 2 dagen erbij kunnen hebben, zoveel was er nog te zien!
Denise_Storm schreef:Rome! Is echt schitterend en als je van Italiaanse eten houdt…Valencia en Boedapest staan hier nog op de wishlijst om eens heen te gaan.