Maar goed, ik zoek dus een hotel in Londen voor een weekend weg met mijn moeder. We gaan naar een concert en dan wilde ik er van 14-17 september zijn, zodat we minstens 1 hele dag daar hebben.
Vlucht wil wil evt los boeken ivm een beetje normale vluchttijden.
Maar ik loop een beetje vast. Sommige hotels zien er super leuk uit en dan lees je in de reviews dat ze kamers in de “kelder” hebben zonder ramen… ja, dat is niet mijn bedoeling. Mama is nog nooit in Londen geweest, dus ik wil dat we een beetje leuk zitten en niet ergens weggedrukt. Zullen regelmatig rustmomentjes op de kamer pakken, dus dan wil je wel een beetje lekker zitten.
Bokt weet altijd zoveel, hebben jullie tips?
Een “eisenlijstje”:
- richtprijs zo’n beetje max 300-400 euro per nacht (liever goedkoper, maar we moeten een beetje realistisch blijven.
- dichtbij centrum/covent garden of anders dicht bij metro. Als in niet meer dan een paar 100 meter van een metro, ivm mijn moeder die geen 20 meer is en niet zo heel makkelijk hele einden wandelt.
- liefst een beetje luxe (of iig dat het luxe lijkt

- fijne buurt. Zodat ze van de metro ook wel normaal bij het hotel kan komen zonder door enge steegjes te moeten zeg maar
Concert is trouwens in de O2 arena.
Tips over wat te doen daar zijn ook altijd welkom, maar belangrijkste is een leuk dakje boven ons hoofd