Leuke camping gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margoooo

Leuke camping gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-23 20:28

Hoihoi,
We (ik + vriend) willen deze zomer eindelijke weer eens kamperen met de tent.. We zien alleen door de bomen het bos niet meer... Ik zat zelf aan de Dolomieten, maar kwam erachter dat het hier wat fris kan zijn, en we willen toch wel wat meer zon en warmte. Campings daar zijn ook echt meer gericht op campers en hebben vaak geen zwembad... Wat we zoeken:

- Max 13 - 14 u rijden vanaf Utrecht
- We willen redelijk zeker zijn van lekker weer (zon, 25-30 graden, 2 weken in augustus)
- Relatief kleine camping met een (simpel) zwembadje, liefst zo min mogelijk kinderen :')
- Genoeg leuke dingen om te doen in de buurt (stadjes, cultuur, mooie wandelingen).

We zaten zelf te denken aan Noord Italie, Noord spanje of misschien Kroatië... Ik google me suf maar hoor graag goede tips!

Kimberley_

Re: Leuke camping gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 20:29

In Slovenië al gekeken? Schijnt heel mooi te zijn.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 20:35

Kimberley_ schreef:
In Slovenië al gekeken? Schijnt heel mooi te zijn.

Wilde ik ook direct zeggen! Zeker de moeite waard om eens naar te kijken. Echt een prachtig land. Mijn vriend heeft er een aantal zomers gewerkt voordat hij mij leerde kennen en wij gaan eigenlijk elk jaar nog terug voor de gezelligheid maar het land heeft mij echt positief verrast qua natuur en mensen. Wij zitten dan in omgeving bled, wel toeristisch maar er zijn ook mooie rustigere plekken te vinden. Als je wil kan ik m’n vriend altijd eens om tips vragen.

Edit: in dit topic staan ook leuke tips [BEU] Roadtrip Slovenië