Recentelijk heb ik met een vriend een vliegticket geboekt naar Edinburgh, lekker last minut want we vertrekken al begin Juli.
Nu hebben we het idee om een Campertje te gaan huren gedurende 5 dagen, zodat we mooie plekken kunnen gaan bezoeken en we zouden graag wildkamperen. Echter weet ik niet zo goed waar ik het zoeken moet merk ik.
Ik zie overal nog al wat beren op de weg, zoals borgkosten a 1500 of 2500 euro wat ze van je creditcard reserveren en geld vanaf halen als je schade gereden hebt (kan in mijn geval overigens max 1500 zijn gezien mijn creditcardlimiet) Nu hoor ik dus overal doemverhalen, dat ze bij het minste krasje die je vaak niet eens zelf gemaakt hebt kosten in rekening brengen en hier dus eigenlijk een soort van "misbruik" van maken.
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met betrouwbare verhuursites?
Of natuurlijke andere tips voor leuke dingen om te doen in Schotland

We willen in ieder geval niet de volledige 5 dagen in Edinburgh blijven, we komen 's ochtends vroeg aan en gaan de laatste dag laat terug, dus we hebben de eerste en laatste dag in ieder geval in Edinburgh zelf. Overige dagen zouden we graag de natuur in gaan, mooie dingen bezoeken en hikes maken. (glenfinann viaduct staat hoog op het lijstje in ieder geval)
Belangrijke vermelding, ik ben 25 (vriend 21) sommige verhuurders accepteren allen 30+ en we reizen op studenten budget. Camper bedoelen we dus campertje mee, opklapbaar bed is genoeg, we hoeven geen luxe (wel graag iets dat bruikbaar is als wc

Ik hoop dat bokt ons nog op leuke ideeën kan brengen, want we moeten dit weekend toch wel iets gaan boeken