Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gomir schreef:Ik ken de regelgeving niet goed, maar vlieg je vanaf een redelijk grote luchthaven?
Ik ben laatst gestrand in Barcelona, vliegtuig vanaf Mallorca had vertraging en toen was mijn vlucht naar Amsterdam al weg. Via telefoon niets te regelen en website kon alleen tot 2 uur voor gepland vertrek (maar probleem was dat we niet gingen op tijd van vertrek). Toen op aanraden van lokaal personeel op luchthaven wel naar Barcelona gevlogen, daar was namelijk een last-minute balie van de betreffende maatschappij en die hebben dat keurig voor ons opgelost.
Geen idee hoe ver je van de luchthaven zit en of je daar iemand kunt treffen die je vanmorgen vroeg kan helpen (service balie van de maatschappij of last-minute balie oid), maar die gok kun je overwegen. Lukt dat niet en mis je met de vlucht van de 28ste het concert dan zou ik vanaf de luchthaven in de auto stappen en later proberen de kosten te verhalen op de maatschappij. Maar de afweging of je liever je geld kwijt bent of liever het concert misloopt kun je alleen zelf maken. Hoewel je aan wel vliegen op de 28ste en geen concert wsl ook weinig hebt als je er niet ook een vakantie aan vast had geknoopt
Yessy schreef:https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... eannuleerd Hier staan de Europese regels heel fijn uitgelegd, maar de 6:40 vlucht is inmiddels al lang en breed onderweg. Hopelijk zijn jullie op tijd voor het concert morgen!
Kasmir schreef:Concert was geweldig! Helaas nog geen cent terug gezien, krijgen alleen maar te horen dat het lang kan duren
anoukwendy schreef:Ik heb niet alle reacties gelezen maar bij welke bank zit je? Want je kan het via de bank terug vragen en dan krijg je gewoon je hele bedrag vergoed. Geen idee of dat bij elke bank hetzelfde werkt hoor maar ik heb dat een keer via de handelsbanken gedaan en kreeg gewoon alles terug
Kinke schreef:anoukwendy schreef:Ik heb niet alle reacties gelezen maar bij welke bank zit je? Want je kan het via de bank terug vragen en dan krijg je gewoon je hele bedrag vergoed. Geen idee of dat bij elke bank hetzelfde werkt hoor maar ik heb dat een keer via de handelsbanken gedaan en kreeg gewoon alles terug
dat kan alleen bij automatische incasso. Zou wat zijn als dat bij iedere betaling zou kunnen