Ik heb een appartementje geboekt in de Altstadt van Goslar en ik denk dat we daar al een heel mooi plaatsje te pakken hebben.
Nu ben ik aan het kijken wat voor leuke uitstapjes we van daaruit kunnen maken. Ik moet er even bij vertellen dat ik helaas geen held ben in het rijden van smalle slinger-berg-weggetjes dus die wil ik het liefste vermijden. En toch hou ik van bergen, hoe krom dat ook klinkt

Zelf had ik al de Brockenbahn gevonden, een stoomtrein die naar de top van de hoogste berg van de Harz, de Brocken, rijdt. Van daaruit kunnen we ook wandelen en natuurlijk van het uitzicht genieten.
Ik las ook iets over een park waar je lynxen kunt bekijken. Een wildpark of iets dergelijks lijkt me ook mooi. Wandelen/natuur zien we ook graag, als ik er maar kan komen zonder met de auto op van die enge slingerweggetjes terecht te komen

Voor op de heen of terugreis wil ik sowieso een stop maken bij herdenkingskamp Bergen-Belsen. Daar ben ik zelf als jonge meid eens met mijn ouders geweest en dat heeft veel indruk op me gemaakt en ik vind het belangrijk dat mijn dochter dat ook eens heeft gezien en gevoeld.
Ik heb op bokt vaker leuke reistips gekregen, dus ik ben benieuwd waar jullie nu mee komen!