vakantiehuis verhuren in Frankrijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikkeniet

vakantiehuis verhuren in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-23 22:01

Is er iemand op het forum die ervaring heeft met het verhuren van een vakantiehuis in Zuid Frankrijk?
Wij hebben het huis van van mijn ouders geerft, en willen het gaan verhuren.
Ik kan er zelf misschien maar 1 of 2 keer per jaar naartoe, dus ben afhankelijk van een goede kennis die daar woont, en wil zorgen voor het ontvangen van de gasten en de schoonmaak.
Ik ben er 2 weken geleden een lang weekend geweest, om te kijken hoe het huis er bij staat en wat er gedaan moet worden aan het huis.
Het gaat volgende week schoon gemaakt worden, geschilderd, deuren die klemmen bijschaven ed,
Daarna volgt het inrichten.
Ik ben bij de burgemeester langs geweest, en die heeft haar toestemming gegeven.
Ook formulieren ontvangen die ik bij bureau Tourisme heb moeten invullen, en een stempel daar ontvangen, en alles weer aan de burgemeester overhandigt.
Het is maar een klein huisje voor 2 personen, eventueel met een klein kindje.
In de omgeving wordt veel fruit en zonnebloemen geteeld. En zijn er verder weinig activiteiten.
Wel golfbanen en wandelpaden.
We denken eraan om het eerst via natuurhuisje.nl te verhuren, en later bij iets van booking.com neer te zetten.
Wie heeft er tips?

karuna
Drukke kabouter

Re: vakantiehuis verhuren in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 22:07

Pien_2010 heeft dat een tijd gedaan. Die kan je denk ik wel meer vertellen erover.

Verdrietige reden wel om een huis te "krijgen". Sterkte