Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Allereerst: waar kom je vandaan?
Ik zou het niet te ver weg zoeken, want twee dagen is vrij kort en je wilt ook niet moe van de reis aankomen, dus afhankelijk van waar je woont, zou ik bijvoorbeeld Maastricht, Gent, Rotterdam, Den Haag o.i.d. aanraden.
LiannePuthzy schreef:Ik ben op mijn 16e samen met mijn moeder samen naar Antwerpen geweest, vond ik toen erg leuk. Ook ben ik een keer samen met mijn moeder naar Brussel geweest rond die leeftijd. Ook dit vond ik erg leuk.
Valkenburg ben ik ook samen met mijn moeder geweest als puber zijnde
Annet73 schreef:LiannePuthzy schreef:Ik ben op mijn 16e samen met mijn moeder samen naar Antwerpen geweest, vond ik toen erg leuk. Ook ben ik een keer samen met mijn moeder naar Brussel geweest rond die leeftijd. Ook dit vond ik erg leuk.
Valkenburg ben ik ook samen met mijn moeder geweest als puber zijnde
Antwerpen en Brussel zijn zeker leuke steden!
Valkenburg is ook een leuk idee. Het 3-landenpunt, evt winkelen in Maastricht.
Mogen jij nog iets specifieks gedaan daar?
Dank voor het meedenken trouwens!
Hutcherson schreef:Ah jammer dat je in nederland wilt blijven. Kan je Europapark heel erg aanraden maar dat is misschien leuker nog met meer mensen erbij.
Bataviastad niks? Of outlet roermond?
TurdusMerula schreef:Ook in de Randstad zijn de verschillen tussen steden en plaatsen onderling behoorlijk groot. Den Haag is alweer heel anders dan Rotterdam en beide zijn ook weer heel anders dan Leiden, Dordrecht of Haarlem. Antwerpen met meer dan een half miljoen inwoners is ook veel meer 'stad' dan Dordt of Leiden.Als je zelf in Zoetermeer woont, ben je wel wat 'stads' gewend dus dan zou ik juist een stad of omgeving kiezen met een andere 'cultuur'.
Maastricht, Antwerpen, Nijmegen, zijn niet zo 'Randstad' maar wel groot genoeg om je goed te vermaken en verschillende dingen te kunnen doen, met ook natuur/groen in de omgeving.
Qimm schreef:Nijmegen is heel leuk als stad en de omgeving is ook erg mooi.