Heeft iemand ervaring met die route, of ideeën? Ik dacht nu aan 2 dagen wandelen (het Jurassic Coast stuk), maar als het kan dan wel in de nacht weer naar een b&b terug, zodat je niet met al je bagage hoeft te lopen. Evt 2 dagen, maar dan na dag 2 weer terug naar het eerste b&b.
En: wat is ongeveer een afstand die je ongetraind nog een beetje kunt lopen? 20km?
En na die dagen... Ik dacht misschien met de trein naar Wales en daar nog iets bezoeken en misschien nog 1 dagje wandelen?
Kortom: ik ben een beetje verloren.
dus alle tips zijn welkom. Ik heb gezegd dat ik een voorstel zou doen, want haar voorstel was 75 mijl hiken en dat gaat me niet lukken 
Eigenlijk wil ik ook graag naar Schotland maar dat is weer zo ver
Ik zou 15km als maximum aanhouden in dat geval. Zeker als je ook nog wilt stoppen om foto's te maken of om simpelweg van het uitzicht te genieten, ben je daar best wel een paar uur zoet mee.
In Cardiff heb je Cardiff Castle, dat gebouwd is op de fundering van een Romeins fort en Caerllion was waar het legio II Augusta gestationeerd was tussen 75 en 300 n.Chr. Je vindt er onder andere een museum(pje) en een amfitheater. Cardiff kun je makkelijk per trein bereiken; Caerllion is een korte treinrit naar Casnewydd, gevolgd door een busrit.

En ook zonder het Romeinse aspect is Cardiff Castle leuk om te bezoeken!