Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Neroo schreef:Ik vond t vreselijk. Zouden 6 dagen gaan maar vlucht ongeboekt en na 4 dagen naar huis. Het land is mooi maar ik vond de mensen echt vreselijk. Mezelf echt ontzettend ongemakkelijk gevoeld daar. Misschien dat het buiten marrakech beter te doen is, maar ik vind het geen aanrader.
moonsparkle schreef:Neroo schreef:Ik vond t vreselijk. Zouden 6 dagen gaan maar vlucht ongeboekt en na 4 dagen naar huis. Het land is mooi maar ik vond de mensen echt vreselijk. Mezelf echt ontzettend ongemakkelijk gevoeld daar. Misschien dat het buiten marrakech beter te doen is, maar ik vind het geen aanrader.
Ik vraag me af wat het dan was wat daarvoor zorgde?
purny schreef:Het gaat hier om een georganiseerde rondreis. Met 1 of 2 vrije dagen.
purny schreef:Volgens mij is Marokko niet zo streng islamitisch meer. Niet in vergelijking met bijvoorbeeld qatar.
Uiteraard doe ik voorgaande onderzoek. Ik heb ook een aantal Marokkaanse collega's dus die weten vast wel hoe het daar gaat.