Voorheen gingen we altijd op vakantie met Elizawashere, naar kleine resorts met veel rust. Inmiddels zijn we een telg rijker en voldoet dit niet meer voor de mini. Onze zoon zal komende zomer 5 jaar zijn als we op vakantie gaan.
De keuze lijkt nu te gaan tussen iets moois, rustig en kleinschalig wat leuk is voor ons en waar hooguit een gat in de grond met wat water en een verbleekte plastic glijbaan te vinden is voor onze zoon of een immens resort met 38 waterglijbanen en non-stop animatie waar wij hoofdpijn van krijgen.

Iemand nog een geniaal idee voor iets wat leuk kan zijn voor ons allemaal? Ik dacht dat ik niet kritisch was, maar blijkbaar heb ik toch behoorlijk wat eisen?
Hier komen ze:
-Schoon!
-Spanje, Italië, Portugal, Griekenland, Kroatië, Slovenië . Geen Nederland of Frankrijk, liefst een land met zon, maar heb ook al naar Denemarken en Noorwegen gekeken.
-Geen vergane glorie
-Goede beoordelingen
-Geen hoogbouw
-Zwembad met kinderbad, waarbij ook iets van een klein glijbaantje of een splashparkje is. Dus niet enkel een simpel zwembad, maar hoeft geen grote hysterie te zijn
-Iets van een speeltuintje wat enigszins wat tot de verbeelding spreekt
-Andere kinderen
-Bij een resort: iets te doen op loopafstand (winkeltjes, restaurantjes) of optie tot huurauto.
Soort locatie maakt niet uit. Camping, appartement, hotelkamer: alles prima. Alleen geen privevakantiehuis, aangezien onze zoon enig kind is en graag contact maakt.
Verder maakt vervoer ook niet uit. Kunnen met de auto, vliegtuig: alle opties zijn open. Als het een afgelegen iets is wel een huurauto mogelijkheid.
Prijs: afhankelijk van wat je er voor krijgt. Als alles inclusief is (vervoer, eten) dan rond de 5000. Als het enkel een camping met logies is dan graag aanzienlijk minder. We willen graag minimaal 2 weken weg en zitten vast aan de schoolvakantie van regio midden.
Iemand nog geweldige tips? Waar gaan jullie heen met als ouder met kinderen? Of moet ik gewoon mijn eisen bijstellen?