Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Supervixen schreef:Via Zwitserland? Hallo dan! Waarom?
Hiraeth schreef:Dat moet vanaf de stad in Tromsø wel te doen zijn. Wel zou ik je aanraden om een beetje te verdiepen in https://www.spaceweatherlive.com/, want dan kan je zien hoe sterk het noorderlicht is wat er aan komt. Die site is relevanter voor locaties die soms net wel/net niet noorderlicht hebben, maar in Tromsø kan je er ook wel mee uit de voeten.
Angela_ schreef:Respect, ik bevroor in mei al zowat in de zee.
Ik denk dat de trap onbegaanbaar is en dicht.
germie schreef:Hiraeth schreef:Dat moet vanaf de stad in Tromsø wel te doen zijn. Wel zou ik je aanraden om een beetje te verdiepen in https://www.spaceweatherlive.com/, want dan kan je zien hoe sterk het noorderlicht is wat er aan komt. Die site is relevanter voor locaties die soms net wel/net niet noorderlicht hebben, maar in Tromsø kan je er ook wel mee uit de voeten.
Waarom denk je dat we een bepaald weekend gekozen hebven? Een hoge verwachte kp index. Uiteraard kan het dan nog tegenvallen natuurlijk.
De Fjellheisen staat ook op het lijstje of gewoon de trap nemen.
En het strand bij telegrafbuktek. Ik denk ook na om mn badpak mee te nemen voor een winterdip in een fjord.
Oedi schreef:Vorig jaar ben ik in Tromsø geweest in december. Er is een stadspark met weinig lichtvervuiling waar je goed kan kijken (wel een stukje omhoog lopen om daar te komen). Het felste noorderlicht hebben we gezien toen we weer uit het park naar ons hotel liepen.
[ [url=m/2FpX6Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een hondensleetocht hadden we via TripAdvisor geboekt in Camp Tamok, dat was me heel goed bevallen en daar hebben we ook nog noorderlicht mogen zien na de sleetocht. De honden zijn enthousiast, de route was mooi en naderhand kun je mee-eten. Je moet wel zelf de slee besturen.
[ [url=m/K06k0o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yLXmNk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: ik lees nu verder dan de openingspost en zie dat je al geboekt hebt. Heel veel plezier en fingers crossed dat je mooi noorderlicht hebt!
Gebruikers op dit forum: LisanneMans en 0 bezoekers