Moderators: Muiz, ynskek, NadjaNadja, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Picopico schreef:Aan de overkant van de rivier bij Buenos Aires ligt Colonia, Uruguay. Is een leuk stadje en nog geen uur met de boot
Picopico schreef:Ik ben het een paar keer tegengekomen, maar heb ook op de kaart zien staan dat je niet mocht delen (succes met 800 gram spareribs in je eentje op krijgen )
fransje23 schreef:Is niet zo heel veel anders dan Spanje,als ik het zo lees.
Daar is het trouwens niet vreemd om je maaltijd te delen met je tafelgenoot. Volgens mij doen ze er n Argentinië ook wel of niet?
Picopico schreef:Dat laatste vond ik ook Je moet er geweest zijn (kan ook moeilijk anders), maar ik vond het niet heel interessant. Een dag of 2 is wel genoeg, vandaar de tip om naar Colonia te gaan
Rondom Salta had ik dan weer best langer willen blijven, terwijl we daar bijna een week waren.
Voor Iguazu heb je aan 2-3 dagen ook wel genoeg. Één dag voor de Argentijnse kant, één dag voor de Braziliaanse kant. Verder is er in de omgeving weinig te doen. Het gaat daar echt om de watervallen. En mocht je denken: maar we zijn nu toch bij het drielandenpunt, laten we ook even naar Paraguay gaan. Doe. Het. Niet.
Ik hoop trouwens dat je van vlees houdt, anders heb je daar een moeilijk leven
_Tamara schreef:Leuk, ik volg ook! Wij hebben net vorige week voor 2024 geboekt naar Argentinië en Chili Wij gaan vanaf Buenos Aires helemaal langs het zuiden (via Ushuaia, Kaap Hoorn en de Chileense Fjorden ) en dan vanaf Santiago weer terug.
fransje23 schreef:Ik ken de anekdote: heeft u ook iets op het menu voor vegetariërs?
Ja hoor geen probleem, we hebben kipgerechten op de kaart
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers