Hotel dichtbij Ziggo Dome

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gambler21

Berichten: 562
Geregistreerd: 13-01-08

Hotel dichtbij Ziggo Dome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-22 09:54

Hallo,

Wie heeft er tips voor een hotel dichtbij de Ziggo Dome. Liefst binnen maximaal 10 minuten lopen. Hoeft niet heel luxe te zijn,wel graag met mogelijkheid tot ontbijten. Wie heeft er goede ervaringen en met welk hotel?

Alvast dank.

Onali

Berichten: 18738
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:02

Heb je zelf al gezocht?
Laatst bijgewerkt door Onali op 12-12-22 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Berichten: 9492
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:02

Wij hebben in het Fletcher hotel vlakbij geslapen. Zij kunnen je halen en brengen met een busje. Dit zou ik wel even vooraf vragen. Wij zijn vanaf daar gewoon met de auto gegaan. Nadeel is de douche vind ik, die staat middenin de kamer dus geen privacy. :D

Roosch

Berichten: 37113
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Hotel dichtbij Ziggo Dome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:05

Voor een concert heb ik laatst hotel Levell geboekt. Was qua prijs gunstig vergeleken met andere hotels, en ik zie dat er wel ontbijt mogelijk is. Dat heb ik niet gedaan :)

Gambler21

Berichten: 562
Geregistreerd: 13-01-08

Re: Hotel dichtbij Ziggo Dome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-22 10:09

Zeker zelf gezocht en ook wel het een en ander gevonden, maar hoor graag ervaringen van anderen.

Caresse07

Berichten: 9495
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:12

Holiday Inn Express Arena Towers zijn wij een aantal keer geweest na concerten.

Op loopafstand en prima kamers en ontbijt.

Sure_lee

Berichten: 10533
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Hotel dichtbij Ziggo Dome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:16

Wij hebben laatst met de toppers bij Jaz in the city geslapen. Vond het echt een heerlijk hotel. Dus die zou ik wel aanraden.

Gambler21

Berichten: 562
Geregistreerd: 13-01-08

Re: Hotel dichtbij Ziggo Dome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-22 10:36

Caresse heb jij ook een idee hoe lang het lopen is vanaf de ziggo naar Holiday Inn?

Sure_lee

Berichten: 10533
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Hotel dichtbij Ziggo Dome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:45

Dat soort dingen kun je toch gewoon belijken op google maps? Doe ik ook altijd

Jildau

Berichten: 9492
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:50

Gambler21 schreef:
Caresse heb jij ook een idee hoe lang het lopen is vanaf de ziggo naar Holiday Inn?


Google Maps zegt 10 min 850 meter.

Muurp

Berichten: 15173
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:54

Caresse07 schreef:
Holiday Inn Express Arena Towers zijn wij een aantal keer geweest na concerten.

Op loopafstand en prima kamers en ontbijt.


Deze :j Was prima. En inderdaad ook goed te belopen.

Sky_As

Berichten: 5087
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 10:59

Onali schreef:
Heb je zelf al gezocht?


Dan kun je heel bokt wel sluiten ;-) Inmiddels is bijna alles wel op Google te vinden.
(maar dankzij bokt, krijg je heel vaak ook verschillende meningen en inzichten, en daarom is bokt heel fijn :-) )
TS: Sorry, ik kan je niet helpen met een hotel. Ik kijk zelf altijd op Hotelspecials, daar staan ook altijd heel veel reviews bij

listiglistje

Berichten: 14448
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 11:03

Jaz Hotel Amsterdam, ligt erlangs, top hotel in alle prijsklassen kamers en maar 4 minuten lopen.

Gambler21

Berichten: 562
Geregistreerd: 13-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-22 11:05

Dank voor alle reacties!

Ik ga met mijn moeder naar Andre Rieu 7 januari in de Ziggo Dome. Gezien mijn moeders leeftijd wil ik daarom graag overnachten in de buurt anders word het helemaal zo een lange dag als we dezelfde dag nog terug moeten reizen. Nou is mijn moeder nog nooit naar een concert geweest en vind ze het allemaal best spannnend. Ze heeft in haar hoofd dat Amsterdam onveilig is om als 2 vrouwen s'avonds later over straat te lopen richting een hotel. Daarom een voorkeur voor Jaz in the city, want dichterbij is er echt niet. Maar ben een beetje geschrokken van de prijzen,dus hoopte iets te vinden voor iets minder geld en ook dichtbij,maar er zit qua prijs niet veel verschil in.

xPabloBokt

Berichten: 9734
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Hotel dichtbij Ziggo Dome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 11:13

EasyHotel zit op een paar honderd meter lopen. Daar zitten vaak kennissen van mij als ze naar concerten gaan en die zijn daar positief over.

Staat nu op booking.com voor €100,- per nacht (Jaz in the City overigens ook €128,- per nacht). Op loopafstand ga je denk ik niet goedkoper vinden.

Desireeeee
Berichten: 279
Geregistreerd: 31-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 11:21

Sure_lee schreef:
Wij hebben laatst met de toppers bij Jaz in the city geslapen. Vond het echt een heerlijk hotel. Dus die zou ik wel aanraden.

Hier hebben wij dit jaar ook geslapen. Was echt een top hotel en je bent zo in de Ziggo Dome. Heerlijk geslapen in het bed daar en douche heeft ook genoeg privacy. :j

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Re: Hotel dichtbij Ziggo Dome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 11:31

Tip kijk op de eigen site van hotels, via Booking, Hotelspecials etc moeten hotels namelijk comissie betalen. Vaak zijn dus de kamers goedkoper als je direct boekt bij ze.

Caresse07

Berichten: 9495
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 11:35

Inderdaad iets van 10 minuten lopen was het en onveilig hoef je je na een concert niet echt druk om te maken, genoeg mensen op de been en in geval van nood ook meer dan genoeg politie hoor ;)

lovedevil
Berichten: 8
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 13:57

Easyhotel is het beste dan loop je zo naar binnen bij Ziggo Dome.
Op korte Uber afstand is ook nog een betaalbare Ibis Budget (of bus+tram). Dit is: Ibis Budget Amsterdam Zuid in Amstelveen.

Onali

Berichten: 18738
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 17:11

Sky_As schreef:
Onali schreef:
Heb je zelf al gezocht?


Dan kun je heel bokt wel sluiten ;-) Inmiddels is bijna alles wel op Google te vinden.
(maar dankzij bokt, krijg je heel vaak ook verschillende meningen en inzichten, en daarom is bokt heel fijn :-) )
TS: Sorry, ik kan je niet helpen met een hotel. Ik kijk zelf altijd op Hotelspecials, daar staan ook altijd heel veel reviews bij


Via Google krijg je ook gewoon recensies (en meningen).
En als ze inderdaad zelf gezocht had dan had ze iig al een voorselectie kunnen doen.

Eleeke

Berichten: 2088
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 17:28

Caresse07 schreef:
Inderdaad iets van 10 minuten lopen was het en onveilig hoef je je na een concert niet echt druk om te maken, genoeg mensen op de been en in geval van nood ook meer dan genoeg politie hoor ;)

Sowieso hoef je je daar geen zorgen over te maken. Teminste, niet meer dan op andere plekken.
Hotels in Amsterdam zijn duur en een goed hotel al helemaal.
Ik heb goede ervaringen met Easy in Londen. Echte budget hotels maar wel schoon en netjes.