Wij zijn lastminute een nachtje weg in Utrecht. Ik heb al gezocht op internet maar niks leukers dan tips van de echte locals of ervaringsdeskundige. Dus waar moeten wij vanavond zeker iets gaan eten of drinken? En wat moeten we morgen zeker gezien hebben?
In winkelcentrum hoog Catharijne zit een tentje, le comptoir libanais, vind ik altijd erg lekker eten hebben. Als ze voor morgen nog een plekje hebben, vind ik DOMunder wel een aanrader. Gewoon in het centrum en winkeltjes kijken kan leuk zijn.
Poe dat ligt zo aan waar je van houdt en waar jullie een beetje zitten in Utrecht!
Als je echt in het centrum zit is toch altijd de drieharingstraat wel heel gezellig, daar zijn meerdere restaurants(vintage tapas is leuk).
Verder heb je in het centrum nog aanraders als Piatto (italiaans achtig, kleine gerechtjes), Umami (sushi), the streetfood club (wel heel hip), Carmel Market (midden oosters), Jonkheer de Ram (vlees), San Siro (goede, duurdere italiaan), Bar Cava.
Héél leuk restaurantje aan de Catherijnesingel is Saar.
Voor de echte goede fine dining restaurants (ik denk al geen plek meer): Fico, WT Urban Kitchen, le Jardin, Maeve, de Goedheyd en Simple.
Voor morgen wat tips zoals leuke pleintjes en parken of om vanavond wat te drinken nog: Ganzenmarkt, Neude, Ledig Erf, Mariaplaats, Lepelenburg en Wilhelminapark. Genoeg leuke cafés en restaurants daar in de buurt om te lunchen/ wat te drinken!
Jeetje I love my city haha
Veel plezier!!
Laatst bijgewerkt door Animae op 05-12-22 18:27, in het totaal 5 keer bewerkt