Tickets OS 2024 Parijs

Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

martinev

Tickets OS 2024 Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-22 19:04

In 2012 was ik bij de Olympische Spelen in Londen. En in 2024 wil ik dolgraag naar Parijs! Tien jaar geleden was het al een hele klus om kaarten te krijgen, maar toen is het ons gelukt, we waren bij de kür op muziek, de springfinale én bij de cross, het was geweldig!

Sinds deze week kun je je inschrijven voor een loting die in februari plaats gaat vinden. Dat gaat via deze site:

https://teamnl.org/artikelen/2022/11/ho ... 94twmf4AqA

Ik heb me ingeschreven, maar snap er nog niet heel veel van. Ik kan wel aangeven wat mijn favoriete sporten zijn, maar ik kan nergens aangeven voor welke sporten ik mee wil loten. Nou ja, het zal vast de komende tijd duidelijker worden.

Er zullen op bokt vast meer mensen zijn die voor kaartjes gaan, het lijkt me leuk en interessant om het hier over de mogelijkheden en de tips en tricks te hebben, zodat we hopelijk de kans krijgen om er bij te zijn in 2024!

Wie heeft zich nog meer al ingeschreven?

Kobus17

Re: Tickets OS 2024 Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 19:17

Ik heb me nog niet ingeschreven, aangezien het me niet duidelijk was wat nu precies de bedoeling is.
Ik wil enkel de eventing,maar die zag ik er nog niet bijstaan.
Ik vond/vind het erg onduidelijk, laat mensen inschrijven voor de onderdelen die ze willen zien, en dan bijvoorbeeld max. 3 verschillende sporten/onderdelen.
Ik ga het wel in de gaten houden, misschien wordt het uiteindelijk wel duidelijk.

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-22 20:30

Ja apart he, ik word er ook nog niet echt wijs uit. Het is toch raar dat ze random mensen gaan inloten die vervolgens 48 uur de tijd hebben om kaartjes te kopen. Als je voor een populaire sport wil kopen dan vis je met een beetje pech alsnog achter het net.

Ik hoop ook dat het duidelijker gaat worden.

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 21:13

In de tweede fase van de kaartverkoop is het mogelijk kaarten voor één wedstrijd te kopen. In maart 2023 opent de inschrijving voor de loting van deze fase. Die vindt in mei plaats. Daarna kunnen ingelote personen in een toegewezen tijdvak kaarten aanschaffen.

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 21:17

Voor de huidige loting, loot je mee voor alle sporten, mocht je worden uitgeloot kun je een kaartje kopen voor elke sport, 3 wedstrijden. Volgens mij moet je dan 3 verschillende sporten kiezen ook
Laatst bijgewerkt door Yummy op 04-12-22 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-22 21:18

Ja klopt, nu schrijf je in voor een soort package-deal met 3 tickets, die je dan waarschijnlijk in die 48 uur moet gaan kiezen. Maar of die kaarten helemaal vrij te kiezen zijn, of dat er een soort vaste pakketjes zijn is helemaal niet duidelijk. Ik heb me overigens ook al ingeschreven voor die loting voor losse wedstrijden, dat kan ook al.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-22 21:19

Yummy schreef:
Voor de huidige loting, loot je mee voor alle sporten, mocht je worden uitgeloot kun je een kaartje kopen voor elke sport, 3 wedstrijden.

Maar wie bepaalt dan voor welke sport je een kaartje kan kopen? Jijzelf in die 48 uur, of wordt dat voor je bepaald? Dat laatste lijkt me toch niet, en dat eerste eigenlijk ook niet want hoe kunnen ze dan inschatten hoeveel mensen er ingeloot moeten worden, als ze niet weten voor welke sporten die mensen gaan kiezen?

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 21:20

martinev schreef:
Yummy schreef:
Voor de huidige loting, loot je mee voor alle sporten, mocht je worden uitgeloot kun je een kaartje kopen voor elke sport, 3 wedstrijden.

Maar wie bepaalt dan voor welke sport je een kaartje kan kopen? Jijzelf in die 48 uur, of wordt dat voor je bepaald? Dat laatste lijkt me toch niet, en dat eerste eigenlijk ook niet want hoe kunnen ze dan inschatten hoeveel mensen er ingeloot moeten worden, als ze niet weten voor welke sporten die mensen gaan kiezen?

jijzelf in die 48 uur

https://www.youtube.com/watch?v=rtdEh48Faa8&t=96s ter verduidelijking

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-22 21:26

Ahhhh dit verduidelijkt heel erg veel! Dank je!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie