En dan de trek naar Everest Base camp, gevolgd door een safari in Chitwan en dan ook nog graag een bezoek aan Pokhara.
Wie heeft dit al eens gedaan en hoe heb je het aangepakt? Hoe ben je tot een juiste aanbieder gekomen? Of heb je alles ter plaatse geregeld? Persoonlijk wil ik het graag in het voren geregeld hebben omdat ik daar geen tijd kwijt wil zijn met nog een aanbieder zoeken die dan niet niet dezelfde dag nog tijd heeft.
Google geeft weer diverse hits, velen helaas net als in Tanzania zonder prijs, maar je weet dan nog niet of de aanbieder goed is en niemand uitbuit.
Ook lees ik bijvoorbeeld bij de trek dat je een slaapzak zelf moet meenemen, maar ik neem aan dat ter plaatse huren ook gewoon kan. En moet je hier wel of niet je eigen water nog filteren tijdens de trek? De 1 zegt je kunt uit de beekjes drinken, de andere zegt het kan niet. Ziek worden is natuurlijk niet de bedoeling.
EBC met helicopter staat niet op de planning overigens.

Dus kom maar op met je ervaringen over Nepal en wat je leuk en minder leuk vond. En hoe je het geregeld hebt. Djoser, Shoestring e.d. bieden geen treks aan die interessant zijn, maar je mag uiteraard je ervaringen met Nepal en deze organisaties wel noemen.
Voor mij persoonlijk heeft Nepal 1 heel groot nadeel en dat is dat je er niet kunt duiken. Er zit wat in Pokhara, maar dat lijkt niet echt interessant.