Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En Sri Lanka is echt perfect om rond te reizen en om dingen te zien. Ik heb zelf een reisschema gemaakt, die mag je wel inzien. Ik kijk ook graag op www.saltinourhair.com voor reistips.
De Nicaruaanse keuken heeft alleen weinig variatie. Daar was ik na een maand wel klaar mee, haha.
Lombok is qua natuur misschien iets minder indrukwekkend als Bali, maar qua stranden net zo mooi. Je kunt op Lombok de vulkaan beklimmen, naar gigantische watervallen en lekker rondtoeren tussen de rijstvelden. In het zuiden is het echt een beetje een surfersvibe, met een straat met veel restaurantjes maar wel heel leuk en gezellig. De stranden daar zijn echt geweldig en echt heeeel rustig. Tanjun Aan is het mooiste strand waar ik ooit geweest ben en er waren misschien 10 toeristen ofzo
), zwemmen met reuzenmanta's, veel snorkelen op geweldig mooie plekken, met kleine haaien en schildpadden, en je bezoekt superkleine eilandjes en zandbanken. En daarna slaap je nog een nacht op hun 'onbewoonde eiland' wat ook super sfeervol en mooi is en waar je echt geweldig kunt snorkelen.
Dus dat kan echt nog wel een stuk goedkoper.
(zodra ik bodem zette op Nederland was t over
) Maar goed, dat heeft voor ons nog niet eens de indruk verpest van de komodo eilanden, want de rest vonden we ook geweldig mooi.