Roodvos schreef:Zoals gezegd NS international.
Maar het kan ook interessant zijn om bij de Deutsche Bahn te kijken wat een ticket kost.
Als je niet strak op tijd staat kan een uur eerder of later vertrekken ook veel verschil maken. Gisteren een retour Brussel geboekt. Door wat flexibeler te zijn in de tijd voor 140 retour ipv 226.
Zo, ik schrik wel van de prijs, want voor 140 euro kan ik met de auto ook nog eenvoudig vanuit Groningen heen en weer rijden. Brussel is sowieso autowerk hier. Frankfurt is vanaf Groningen ook al 78 euro met NS international. Enkele reis. Dan neig ik helaas ook enorm sterk naar gewoon de auto pakken en dan wat parkeerkosten daar voor lief nemen.
Berlijn twijfel. Met auto vrijer, maar wel vermoeiender. Prijzen moet ik nog opzoeken.
Edit: Arnhem-Frankfurt is via Deutsche bahn zelfs 120 euro enkele reis (144 vanaf Groningen, heb ik de bus nog niet eens meegenomen). Pffff. En dan willen ze de trein promoten. Ik kan veel goedkoper vliegen.
Gediplomeerd instructeur op alle niveaus en disciplines en ook bevoegd om instructeurs op te leiden.
Meest meelevende bokker die je je kunt voorstellen. Ook de leukste bokker, altijd eerlijk, vriendelijk, en haat achter de rug om praten.
En ineens ben je een officiële marathonloper.

Nooit gedacht, toch gehaald. Slik, topatleet dus.