Kerstvakantie vieren in Egypte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-23 11:20

ontherun schreef:
Hoe was het hotel? Wij gaan in maart en ik heb ook dat hotel op mijn lijstje staan.

Snorkelen met schildpadden! Dat wil ik ook <3 geregeld via het hotel of lokaal?


Schildpadden hebben we geskipt! We zijn uiteindelijk in een boot met glasbodem de
zee op gegaan, was ook wel leuk! Kon je halverwege ook nog het water in om te snorkelen.

Hotel zelf vonden we super, zeker gezien prijs kwaliteit. Wij hadden een kamer met prachtig zeezicht, gebouw 32, wel wat verouderd maar super schoon, en ik hecht zelf niet heel veel waarde aan een kamer op vakantie :o

Zijn twee hotels naast elkaar, je mag gebruik maken van alle faciliteiten, dochter was blij met de glijbanen bij de buren, en de a la carte restaurants waren ook goed.

Verder qua eten is het wat behelpen, tenminste als je niet een heel makkelijke eter bent en heb een half varken bij thuiskomst op gegeten, dat ging ik wel missen :+

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Kerstvakantie vieren in Egypte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-23 12:10

Die boten zijn ook leuk inderdaad! Ooit eens ergens anders al gedaan.

Goed om te horen! Dan blijft ie in elk geval op ons lijstje staan. Het is nog even kiezen wat we precies willen :D

lukka63
Berichten: 1408
Geregistreerd: 13-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 17:12

Wij gingen eigenlijk altijd in de winter naar Egypte,mooie hotels maar het eten vond ik vaak matig.
Tot we de hotels ontdekten van de three corners groep,die zijn van belgische eigenaren,en dat merk je aan het eten echt heel goed!

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Kerstvakantie vieren in Egypte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 17:26

Thee corners Rihanna staat ook nog op ons lijstje, dus dat klinkt goed lukka63 _O- we zijn allebei geen heel moeilijke eters, maar ook weer niet zo dat we echt alles gewoon eten.

Als vriend zijn vakantie definitief weet dan gaan we boeken, hopelijk is het eind maart al goed warm :D

lukka63
Berichten: 1408
Geregistreerd: 13-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 18:27

ontherun schreef:
Thee corners Rihanna staat ook nog op ons lijstje, dus dat klinkt goed lukka63 _O- we zijn allebei geen heel moeilijke eters, maar ook weer niet zo dat we echt alles gewoon eten.

Als vriend zijn vakantie definitief weet dan gaan we boeken, hopelijk is het eind maart al goed warm :D


Rihana was ons 1e hotel van three corners,we hebben het super naar ons zin gehad.
We zijn meerdere keren naar Fayrouz geweest.
Daar kan je prachtig snorkelen.

lukka63
Berichten: 1408
Geregistreerd: 13-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:45

Zijn er hier nog mensen recent naar Fayrouz geweest?
Hoe is het met de hoeveelheid russen daar,mijn zus gaat over 10 dagen,zou ook wel zin hebben.
Maar niet als er veel russen zijn.