Paar dagen weg in NL

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Paar dagen weg in NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-22 08:40

Hallo Bokkers,

Vrijdag 21 oktober gaan mijn vriend en ik een geregistreerd partnerschap aan. Dit valt in de herfstvakantie, dus we willen graag van te voren een paar daagjes weg in NL. Mijn vriend werkt op school dus het moet wel in de herfstvakantie, na het geregistreerd partnerschap is helaas niet mogelijk :P

Maar goed, wij zoeken dus een leuk, romantisch plekje voor een paar nachtjes. We wonen in Groningen, dus Zeeland of Limburg is misschien iets te ver. Ik dacht aan bijvoorbeeld de Veluwe ofzo.

Iemand tips voor een leuk huisje/park/hotel? Alles is welkom <3

cherrypower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:04

Een beetje afhankelijk wat je wil zou je bij de natuurhuisjes kunnen kijken. Is een erg fijne website en hebben veel keuze door het hele land.

WinSel

Re: Paar dagen weg in NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-22 09:14

Bedankt voor de tip! Ik heb al een paar leuke gevonden!

Wat mij erg leuk lijkt is een huisje/tiny house/safaritent etc. Met jacuzzi ofzo. *\o/*

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:17

Gefeliciteerd alvast en wens jullie een leuke tijd toe. Als jouw vriend in het onderwijs werkt, heeft hij recht op (uit mijn hoofd!) drie verlofdagen. Geregistreerd partnerschap staat gelijk aan het huwelijk.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:23

WinSel schreef:
Bedankt voor de tip! Ik heb al een paar leuke gevonden!

Wat mij erg leuk lijkt is een huisje/tiny house/safaritent etc. Met jacuzzi ofzo. *\o/*

Je gaat eind oktober hè, een tent blijft een tent, misschien wel romantisch om lekker tegen elkaar al te kruipen maar ik vraag me af of het lekker warm is :P

Zou toch voor een klein huisje gaan. Je kunt ook eens net over de grens in Duitsland kijken, daar staat ook veel moois mocht je er in NL niet uit komen.

Veel plezier alvast!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:14

Dit is vlakbij waar mijn paarden staan.
Ik ga er weleens lunchen.
Leuke mensen. De accommodaties heb ik niet van binnen gezien.

https://terrawolde.nl/

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:22

Er is een filter voor hottub/jacuzzi bij natuurhuisjes! :j

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:26

Weleens naar Glamping gekeken?
Hier in het dorp heb je enorm leuke varianten :D https://glampings.nl/nederland/gelderla ... hoenderloo, prachtige omgeving ook midden op de Veluwe. Met name de Cuber is dan erg leuk.
Er zijn uiteraard ook nog andere plaatsen, maar dit is goed aan te rijden vanaf Groningen.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:32

Wij hebben een vakantiehuis nabij Deventer, dus ik zeg compleet onbevooroordeeld: zoek naar iets in de buurt van Deventer! <3

Het IJsselhotel is een aanrader, maar er zijn ook veel natuurhuisjes in de buurt. De regio rondom Zwolle/Dalfsen/Ommen is ook heel mooi.
Voor de Veluwe zou ik inderdaad in de regio Hoenderloo zoeken zoals Muurp aanraadt of juist het stuk rondom Epe/Wissel.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:05

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:15

Josien_ schreef:
Bij de Cantharel, huisje James ofzoiets zou perfect geschikt zijn hiervoor! Maar dat moet net vrij zijn.
Anders kan ik je deze aanraden, wel zonder jacuzzi ofzo: https://www.airbnb.nl/rooms/25272249?ad ... BFXn0%2FO6

Huisje James is ook een bijzondere ervaring :j
Mocht je daar niet kunnen zitten, dit is maar een paar minuten rijden vanaf Hoenderloo, dan zéker een aanrader om een avond te gaan eten! Echt avondvullend en zeer romantisch.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-22 11:32

Bedankt voor jullie tips! Ik duik er vanavond even in <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:44