Welke centerparcs de mooiste?

Moderators: Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Liselot

Welke centerparcs de mooiste?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-22 15:11

In de kerstvakantie willen wij een midweekje naar centerparcs, maar ik weet niet zo goed naar welke we willen.
Afgelopen jaar zijn we bij Zeewolde geweest, dat was een mooi park maar nu willen we wel graag naar een andere.
Het liefst met opgeknapte en moderne huisjes en een mooi groot aqua mundo
Welk park is jouw favoriet?

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

_AB_

Re: Welke centerparcs de mooiste?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 15:20

Huttenheugte!

<3

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 15:28

In Nederland Huttenheugte en in Frankrijk Village Natures Paris

Het is niet erg iets moois te verliezen beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad. (Heilige anthonius van Rowwen Hèze)

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 15:30

Ik denk dat er weinig mensen zijn die ze allemaal bezocht hebben. Dus zeggen welke mooiste is ?
zal niet echt gaan.

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 15:34

Heijderbos beviel ons goed! En in Frankrijk Les Trois Forêts.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 15:36

Ik heb er erg veel gezien maar Vossemeren vind ik persoonlijk de fijnste van allemaal.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 15:45

Huttenheugte vond ik heel mooi en nu gaan we naar het Meerdal. Die in Frankrijk bij Parijs is trouwens ook super gaaf.

#NeverforgetLevita 04-07-1993 - 27-10-2017
#NeverforgetZaza 28-04-2004 - 06-11-2020
Dierenfysiotherapeut omgeving Arnhem
Ruiterfysiotherapeut omgeving Arnhem
Houding en zit instructie met Joker
https://reflectdierfysiotherapie.nl

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 15:52

Huttenheugte heeft een nieuw zwembad en ze hebben heel veel huisjes vernieuwd. Als je kleine kinderen hebt, Plopsaland ligt er naast.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 15:55

Ik vind kempervennen en heijderbos zelf de fijnste. Beiden hebben ook natuurwater om te zwemmen en kempervennen met een skihal en heijderbos met de dome.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 15:58

Ik vind Port Zelande een leuke!

Ook in De Haan en Meerdal geweest, maar die vond ik minder :o

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 16:11

Tazzey schreef:
Ik heb er erg veel gezien maar Vossemeren vind ik persoonlijk de fijnste van allemaal.

:j en Erperheide ook!

Meer pyrografie zien? : https://www.facebook.com/de-Vuurboom-10 ... _todo_tour

"Op jou wachten? Geen sprake van. Ik heb altijd al voor je uit moeten lopen om je de weg te wijzen." - Nachtogen

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 16:23

Ze hebben allemaal wel wat, ik heb maar 2 parken niet gezien hier in Nederland. Dat zijn de Eemhof en zandvoort.
Wij vinden Huttenheugte en Port Zelande het leukst en het mooist, maar de kempervennen, en Meerdal zijn ook erg leuk!
In België is het park Vossemeren het leukst en mooist vinden wij kwa zwembad enz.

Maar moet zeggen dat wij voor de huisjes het liefst naar Landal gaan, en dan heeft het Vennenbos het leukste en mooiste zwembad vind ik.

Wij gaan nooit voor het zwembad maar voor wandelen in de omgeving en dat is bij de meeste Landal parken ook het leukst vandaar dat wij tegenwoordig bijna altijd voor Landal kiezen.

Fotoshoot bij @maikesmitsphotography op instagram met BRAM10 krijg je 10% korting een leuke korting.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 06:00

Ik verplaats dit topic naar Bokt ErOp Uit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 06:32

L_iek schreef:
Heijderbos beviel ons goed! En in Frankrijk Les Trois Forêts.

Als je ooit wat langer en verder weg wilt, inderdaad deze. Heeft echt de mooiste en grootste aqua mundo die wij al hebben gezien bij Centerparcs.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 06:57

In ben nog niet zo bekend met de verschillende centerparcs. Zijn afgelopem voorjaar bij les ardennes geweest, wij hebben een leuke vakantie gehad maar die voldoet niet aan jouw wensen, relatief klein zwembad en de comfort cottage die wij hadden was niet zo geweldig.

Meerdal ben ik enkel ooit in het zwembad geweest in mijn herinnering wad die groot met een vette wildwaterbaan.

Wij gaam dit najaar naar hutteheugte, vernieuwd vip huisje voor 2 p met elke dag verse broodjes. En na de reacties hier kijk ik er erg naar uit.

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 07:04

Het Heijderbos was altijd mijn favoriet vroeger, omdat je daar heerlijk kon paardrijden bij de naastgelegen manege. Ook de indoor jungle met klimtoestellen was daar zo leuk. We hebben veel parken gehad vroeger moet ik zeggen. De Huttenheugte vond ik ook altijd erg leuk en de Kempervennen kan ik me herinneren als één van de mooiste/meest luxe.

With The Rider In Mind - Voor paardeneigenaren die de balans in hun drukke leven terug willen vinden.
https://www.withtheriderinmind.nl
https://www.instagram.com/withtheriderinmind

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-22 07:07

Huttenheugte wonen we redelijk dichtbij en gaan we een aantal keer per jaar een dagje zwemmen. Dus voor de kerstvakantie liever ergens anders. Heb nu de kempervennen op het oog, die ziet er goed uit!
Wel jammer dat de wellnesscottage niet geboekt kan worden, dat had me helemaal lekker geleken :D

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 08:01

Het Heijderbos vind ik wel een mooi park. Mooier dan de Eemhof.

Maar bij de Eemhof vind ik (ieder geval de 2 persoons) VIP huisjes beter. Heer groot bubbelbad waarbij je naast elkaar kunt zitten. Dat park ga ik graag in de winter heen om lekker te relaxen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 08:02

_AB_ schreef:
Huttenheugte!

Die zou ik dus als park niet aanraden. Of het moet er na de renovatie 1000% op vooruit gegaan zijn maar daarvoor was het arme troef voor veel geld.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 11:58

Liselot schreef:
Huttenheugte wonen we redelijk dichtbij en gaan we een aantal keer per jaar een dagje zwemmen. Dus voor de kerstvakantie liever ergens anders. Heb nu de kempervennen op het oog, die ziet er goed uit!
Wel jammer dat de wellnesscottage niet geboekt kan worden, dat had me helemaal lekker geleken :D

Ik had er helemaal overheen gelezen dat je met de kerstvakantie weg wilt gaan. Dan kan ik je absoluut de Vossemeren aanraden. Wij zijn daar zelf een keer met kerst geweest en dat was erg leuk. De plaza is heel gezellig en sfeervol versiert en het kerstdiner was fantastische bij Nonna's.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 12:13

Vossemeren vond ik in de kerstvakantie (toen ooit nog met sneeuw) erg mooi.

Eemhof vind ik niet leuk. Wel een tof zwembad, maar vind het zo jammer dat er geen binnenruimte is met alle winkeltjes etc (en diertjes). Dat vind ik juist zo leuk bij die parken.

Haley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 22:01

Mag ik zo vrij zijn om dit topic weer omhoog te halen?

Mijn partner en ik gaan met regelmaat een paar dagen naar Centerparcs. We gaan over een paar weken naar Het Meerdal. Vorig jaar waren we naar de Huttenheugte, maar op de dag dat we aan kwamen ging net het nieuwe Corona reglement in, waardoor wij niet verder zijn gekomen dan ons eigen huisje. Echt een domper.

Ik word vooral blij van een zwembad met een wildwaterbaan en mijn partner van een bad in de badkamer. Het laatste is nog wel eens lastig, want vaak staat er bij het boeken dat er in het ene huisje wel een bad aanwezig is en bij het ander niet. Tips zijn altijd welkom!

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 22:37

kempervennen Ben ik in de zomer geweest, vond het fantastisch! Huisjes waren helemaal vernieuwd en ze hebben allemaal nieuwe glijbanen
https://youtu.be/Moqu4Fr708U
Heijderbos is ook leuk, met die jungle en heb daar ook paard gereden. Kan me herinneren dat ik de wildwaterbaan daar heel eng vond, maar was toen negen dus misschien heeft dat ermee te maken.

“The biggest lie I tell myself is ‘I don’t need to write that down, I’ll remember it….”

Follow us on Instagram @nynkevdwal_paradressage
https://instagram.com/nynkevdwal_paradressage?utm_medium=copy_link

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 01:25

Haley schreef:
Mag ik zo vrij zijn om dit topic weer omhoog te halen?

Mijn partner en ik gaan met regelmaat een paar dagen naar Centerparcs. We gaan over een paar weken naar Het Meerdal. Vorig jaar waren we naar de Huttenheugte, maar op de dag dat we aan kwamen ging net het nieuwe Corona reglement in, waardoor wij niet verder zijn gekomen dan ons eigen huisje. Echt een domper.

Ik word vooral blij van een zwembad met een wildwaterbaan en mijn partner van een bad in de badkamer. Het laatste is nog wel eens lastig, want vaak staat er bij het boeken dat er in het ene huisje wel een bad aanwezig is en bij het ander niet. Tips zijn altijd welkom!

Ik ben afgelopen oktober in huttenheugte geweest en in het meerdal ooit in zwembad. En van zoals het was is de wildwaterbaan van meerdal spectaculairder/langer dan die van huttenheugten. Maar is wel lamg geleden dat ik daar ben geweest.

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 06:30

Ik ga voor wandelen en eekhoorns rondom het huisje. Wij zijn dol op heideheuvel. Echter qua faciliteiten in het centrum en qua zwembad is het prut. Voor ons totaal geen probleem we vermaken ons prima omdat de natuur rondom fantastisch is en we vlot in het bos zijn.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie