Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
superpony schreef:Apenheul en Julianatoren vond ik echt leuk voor kleintjes. Maar er zijn meer wat kleinere parken en het ligt ook een beetje aan het kind wat ze leuk vinden.
Onze zoon was helemaal gefascineerd bij de vissen toen we naar Artis gingen toen hij klein was bijv. Daarop naar Dolfinarium en sea life geweest.
Maar ze vinden denk ik vooral het samen op pad zijn leuk.
_Mir schreef:Ik zou het niet te gek maken, hij is nog zo jong. Iets simpels is vaak al leuk genoeg.
Ergens waar ze wat te zien hebben of lekker kunnen spelen.
Bijv, dagje strand, of leuk zwembad met peuter glijbaantjes.
Nijntje museum hoor ik ook goede verhalen over, zo iets.
snorkel1986 schreef:Picknicken in dorp verderop bij de speeltuin
verootjoo schreef:Kinderen van die leeftijd houden juist van herhaling dus wij gingen toen heeeeeel vaak naar dezelfde dierentuin.
Ze vinden dingen het leukst als ze het al kennen dus als je het voor het kind doet zou ik gewoon lekker hetzelfde blijven doen.
En als je voor jezelf gaat, kies een andere dierentuin, doe wel de Efteling of ga naar de Julianatoren of kies iets wat je zelf leuk vindt
Kayley95 schreef:superpony schreef:Apenheul en Julianatoren vond ik echt leuk voor kleintjes. Maar er zijn meer wat kleinere parken en het ligt ook een beetje aan het kind wat ze leuk vinden.
Onze zoon was helemaal gefascineerd bij de vissen toen we naar Artis gingen toen hij klein was bijv. Daarop naar Dolfinarium en sea life geweest.
Daar zat ik ook aan te denken idd! Mijn zoontje is ook helemaal gefixeerd op het onderwaterleven. Sea life is in scheveningen toch?
Kayley95 schreef:superpony schreef:Apenheul en Julianatoren vond ik echt leuk voor kleintjes. Maar er zijn meer wat kleinere parken en het ligt ook een beetje aan het kind wat ze leuk vinden.
Daar zat ik ook aan te denken idd! Mijn zoontje is ook helemaal gefixeerd op het onderwaterleven. Sea life is in scheveningen toch?
Marie111 schreef:1,5? De kinderboerderij?
Op die leeftijd hebben ze nog een concentratieboog van 5 min.
Hij doet ook nog een middagdut?
Dan is een uurtje kinderboerderij in de ochtend of middag toch genoeg?
Ik bedoel, waarom uren rijden en sjouwen met spullen, terwijl ze zich daar later toch niks meer van herinneren?
Kleine kinderen houden van "vastigheid". Een uitje naar bekend terrein is voor jezelf ook veel relaxter.
Kayley95 schreef:Hey everybody!
8 Aug hebben ik en mijn man lekker een weekje vakantie.
Mijn zoontje hebben we afgemeld bij de opvang en we willen lekker leuke dingen doen met hem.
Alleen wat is nou echt leuk met een 1,5 jarige?
We gaan regelmatig met hem wel eens zwemmen en naar de dierentuin of een ballorig.
Zelf dacht ik aan de efteling, maar met een 1,5 jarige is alleen het sprookjesbos te doen.
Nou vroeg ik mijn eigen af, wat doen jullie met jullie jonge kinders van die leeftijd?
Wat vinden jullie nou echt leuk voor zulke kleintjes?
We willen gewoon een xtje wat anders dan zwemmen en de dierentuin met hem..
Kayley95 schreef:@Superpony: ik ben daar eigenlijk nog nooit, is dat leuk ja? Ook voor kleintjes?
@Century: Ja dat dus, efteling vind ik toch meer voor als ze een jaar of 3 a 4 zijn. Dippiedoe of plopsaland met bumba zat ik ook aan te denken.