Nou goed, ergens in Italië, “in de buurt van Pisa” maar dan wat dichter bij de kust. Zij gaan vliegen. Maar ik weet niet zeker of ik de volle 10 dagen vrij kan. En… ik heb geen oppas voor de kat. Bovendien, die gaat nu ook altijd al mee met weekendjes weg etc. Dus… waarom Minty niet meenemen?
Het vliegtuig vind ik wel een ding, want dan krijg ik haar uitzet niet mee. Met korrel, kattenbak(ken), voer, buitenren etc zit ik al zowat aan de maximale massa voor ruimbagage. Dus dan mag ik zelf de hele vakantie naaktlopen

De auto is veel makkelijker. En fijner reizen voor Minty. Ruime achterbak met een kattenbak, krabpaal, speeltjes, eten en drinken…. Het ding is alleen dat het huisje “slechts” 17 uur rijden is.
Dat is een beetje een ding in je eentje. Dat doe je dan in 2-3 dagen. Maar hebben mensen dat hier wel gedaan? Ik vind het lastig plannen qua slapen. Heb wel eerder 8-9 uur op een dag gereden, maar dan was ik niet alleen en had ik wat aanspraak. Minty is niet zo spraakzaam….

Maar het lijkt me zo leuk om het te proberen. Ze gaat al vaak mee op weekendjes weg etc, dus ze kent het wel en vindt het nooit een probleem. Die zit in een vreemd huis binnen 5 minuten op tafel van zich af te turen.
Qua warmte is het te doen, er is gewoon airco en het is pas in september.
En ik hoef geen dingen te doen van stadjes of strand. Er gaan ook kleine kinderen mee, dus dan zit je toch al veel bij het huisje. Voor een baby is een stadje ongeveer net zo leuk als voor een kat, dus dat sla ik net zo lief over.
Maar goed, zo’n end in je eentje rijden. Te doen? Of beter met het vliegtuig (1,5 uur)? En dan dus wel weinig mee kunnen nemen. Zal alles eens wegen, maar dat gaat heel hard met die zware spullen…