Moderators: Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird
JackenJill schreef:Hoi allemaal,
Ik ga donderdag voor het eerst sinds 100 jaar naar een concert toe. Super gaaf! Maar er is een regel die ik niet snap. Je mag alleen een flesje water zonder dop meenemen. Dus bijv geen Dopper. Misschien ben ik wel vreselijk wereldvreemd, maar hoe kun je nou een fles water meenemen zonder dop?? Kan iemand me hier wat wijzer maken?
Bedankt alvast!
Duran123 schreef:JackenJill schreef:Hoi allemaal,
Ik ga donderdag voor het eerst sinds 100 jaar naar een concert toe. Super gaaf! Maar er is een regel die ik niet snap. Je mag alleen een flesje water zonder dop meenemen. Dus bijv geen Dopper. Misschien ben ik wel vreselijk wereldvreemd, maar hoe kun je nou een fles water meenemen zonder dop?? Kan iemand me hier wat wijzer maken?
Bedankt alvast!
Ik stop de dop altijd in m’n bh en doe die er na binnenkomst weer op
Duran123 schreef:JackenJill schreef:Hoi allemaal,
Bedankt alvast!
Ik stop de dop altijd in m’n bh en doe die er na binnenkomst weer op
Amyyy schreef:Dopper mag wel mee, maar officeel moet je de dop thuis laten. Het gaat erom dat je bijvoorbeeld niet met een volle fles kan gooien, want dat komt echt heel hard aan.
Ik doe inderdaad ook altijd de dop ergens verstoppen, ik ga niet gooienen vind het wel fijn om mijn flesje dicht te kunnen doen
Bismarck schreef:En op buiten festivals willen ze niet dat de doppen in het gras word getrapt ivm maaien.
Maar ik neem idd altijd een dop los in de tas mee.
JackenJill schreef:Moska schreef:Ga je toevallig naar Guns ‘N Roses? Wij ookvind de tip van de dop in je bh wel een goede eigenlijk. Het lijkt flink warm te gaan worden.
Jaaaa, daar gaan wij ook heen! Ja het wordt erg warm. Vraag me nu af of je zonnebrand mee mag nemen.. Weet jij dat?
Skessa_ schreef:Die Festicap is een goeie! Had ik nog nooit van gehoord!
Qua zonnebrand had ik bij de lidl zo'n mini vakantie spray gekocht. Super handig! Hou zelf niet zo van dat vloeibare spul
https://www.lidl.nl/p/mini-zonnespray-spf30/p134979
Duran123 schreef:Skessa_ schreef:Die Festicap is een goeie! Had ik nog nooit van gehoord!
Qua zonnebrand had ik bij de lidl zo'n mini vakantie spray gekocht. Super handig! Hou zelf niet zo van dat vloeibare spul
https://www.lidl.nl/p/mini-zonnespray-spf30/p134979
Over sprays willen zo nog weleens moeilijk doen.
Tube of klein flesje is veiliger om mee te nemen
Gebruikers op dit forum: DotBot en 1 bezoeker