Ik ben druk bezig een vakantie uit te stippelen (2 personen), maar er is zóveel keuze.. te beginnen bij welk land
misschien heeft bokt de ultieme tip die past bij mijn wensenlijstje
We willen graag met de auto langs verschillende plekken om veel te kunnen zien, maar willen ook tijd hebben om mooie wandelingen door de natuur te maken. Wat ik momenteel open heb staan:
Kroatië (vooral vanwege het Nationale Park Plitvice Meren)
Frankrijk (knusse stadjes, kanoën, mooie natuur)
Noorwegen (natuur)
....?
- Vakantie staat vast voor half juli
- We willen ongeveer 7-10 dagen weg, mag met vliegtuig + huurauto, mag ook met eigen auto vanuit NL
- Wandelen in mooie gebieden/parken doen we heel graag
- Een echte stedentrip vinden we niets, maar leuke knusse stadjes/dorpjes zijn dan wel weer erg leuk, 1 dag naar een grote stad is ook nog prima, maar niet de hele week allerlei steden langs zeg maar
- Geen 35+ graden, wil graag overdag wel wat kunnen ondernemen
- Engeland valt af, daar heeft mijn partner al een uitgebreide rondreis gemaakt
Wat zijn nog meer leuke landen/mooie plekken om heen te gaan die passen bij mijn verhaal?
Bedankt alvast voor het meedenken!
met 7 dagen heb je 1 reisdag heen en terug en dan heb je nog maar 5 hele dagen over. Ik zou dan ook met 10 dagen kijken voor 2 max 3 bestemmingen. Misschien is Zwitserland /noord Italië wat. Ik vind beide echt prachtig, de bergen 
Je kan er fantastische roadtrips maken. Ik kan je de Vildmarksvagen echt aanraden, maar dat ligt redelijk hoog en het kan er nog behoorlijk fris zijn.